64 bittiä EDA Sovellukset Linux

M

mariaR

Guest
Voiko kukaan antaa minulle luettelon 64bits EDA hakemus CIP design.

Kiitos paljon

Cadence voivat ottaa käyttöön 64-bittinen versio heidän ic5.0 ohjelmisto myöhemmin (tai ainakin jotkut sen osat), vaikka en tiedä milloin.Olen nähnyt tämän info on shortform flyer ladata web-sivustolla muutama viikko sitten (jos muistini on oikea).Tämä shortform flyer kuvattu Cadence suunnitelmat siitä, mitä ohjelmistoja satamaan Linux ja siitä, että olisi 32 tai 64-bittiset versiot.

Mutta mitään hyötyä, että 64-bittisiä ohjelmia myös teidän on suorita se on 64-bittinen suoritin.Ei kaikki Intelin nopeammin CPUs ovat 64-bittisiä.Itse uskon, että useimmat niistä ovat 32-bittisiä, mikä tekee siitä järjettömän suorittaa 64-bittisiä sovelluksia niitä.Lisäksi se voi olla niin, että Intelin 64-bittinen CPUs toimii hitaammin (kello) nopeus kuin nopein 32-bittinen CPUs, joten paranna suorituskykyä käytössä 64-bittinen ohjelmisto voi olla suurelta osin laskea tästä syystä.

/ Pim

mariaR wrote:

Voiko kukaan antaa minulle luettelon 64bits EDA hakemus CIP design.Kiitos paljon

Minkä tyyppinen CPU Intel on 64 bittiä?Onko se todellakin 64-bittinen suoritin täysin?

italium2? 64bit?

Luulen, että enemmän ram liitteenä ja vakaan ympäristön eda järjestelmän
sen huolenaiheista meille!

OK!te kaikki tiedätte, Itanium, uusi CPU lähtien Intel on 64-bittinen suoritin.Se käyttää täysin uusi rakenne kuin edellinen mikroprosessorit.Lentotoiminnan EPIC (Erikseen Parallel Instruction Computing, luulen) arkkitehtuuri on käyttää korkean suorituskyvyn MIMD moottori.
Kuitenkin, miksi meidän pitäisi käyttää 64 bittiä CPUs varten (esimerkiksi) pelimerkin ja reitti prosessissa?Mielestäni korkean suorituskyvyn 32-bittinen suoritin, kuten P4 tai Athlon on tarpeeksi, ne 64 bittiä CPUs ovat pääosin tuotettu palvelinten mielestäni.

Jokainen idea?

mami_hacky wrote:

miksi meidän pitäisi käyttää 64 bittiä CPUs varten (esimerkiksi) pelimerkin ja reitti prosessissa?
Mielestäni korkean suorituskyvyn 32-bittinen suoritin, kuten P4 tai Athlon on tarpeeksi, ne 64 bittiä CPUs ovat pääosin tuotettu palvelinten mielestäni.Jokainen idea?

Just check in Task Manager (jos sinulla on käynnissä SW Windowsissa) kuinka paljon ram vie Xilinx P / R työkalu aikana kartoituskäyrä tai reitityslaitteistoa vaiheessa XC2V6000 ja tulette kauhuissaan.Modelsim on myös voimavara nälkäinen aikana simulointi (erityisesti ajoitus) suurten mallien ja 2-4GB ei ole tarpeeksi tai pian ei riitä.I m myös mallinnuksen monimutkaisia rakenteita ja koneita, joissa CAD SW ja olen jo bumped osaksi 2GB rajoitus useita kertoja.I m innokkaasti odottaa saapumista athlon64/Opteron.

igorsat

2 eri 64bit x86, he x86-64 (Hammer AMD) ja IA-64 (Italium),
joista ensimmäinen voi olla lähempänä kuin meillä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back