741 OP-AMP vastukset

J

johnfin

Guest
Miten voin selvittää, mitä arvoja 2 yhtä vastukset pitäisi kääntämiseen signaalin ilman voittoa.Lisäksi, jos maassa on 741 on myös vastus.Olen nähnyt joitakin esimerkkejä siitä, että kutsutaan R3 ja vastaa samanaikaisesti vastus R1 ja R2.

 
Goto:
http://focus.ti.com/lit/an/slyt120/slyt120.pdf
ja erityisesti katso osio
"Design nimellisen piirin ja vastus valinta"

Terveisin,
IanP

 
Luin artikkelin ja osassa.Erittäin crypic eikä helppoa inderstand.I couldn't find lähtökohta 1:1 kääntelemällä signaalin.Luulen, että voitaisiin aloittaa kahden 1K vastuksia.

 
Mielestäni voit 1k ja 1k, 10k ja 10k - ja - 100k ja 100k.
Näkemiin!

 
Vastus valinta riippuu teidän vaatimus.Kaavat ovat saatavilla joita käytetään löytää arvon vastarintaa.

 
Helpoin tapa valita on vakues jota ei tehdä paljon virtaa.

Sinun on varmistettava, että oletukset FPC (korkea I / P impedanssi) on noudatettava.

Klikkaa "auttoi minua"-painiketta, jos olen auttanut sinua.

 
Kaavat ovat helppoja r2/r1 mutta tietää, mitä he tekevät on ongelma.Tavalliselle kääntäminen signaalin haluat kaksi saman arvoista R1 ja R2.Miksi vastus lainkaan, jos arvo on 1.Oma signaali on 10mA muutettu kanttiaalto ja olen yrittänyt kaksi 1K vastukset, ja lähtösignaali ei käännellen tulosignaalin.Käytetään myös R3 (GND), joiden arvo on samanaikaisesti vastus R1 ja R2 kohden 741 spec sheet.

 
Jännite seuraaja voi olla sekä kääntämiseen ja noninverting ...

On käydä läpi Floyd ...

 
Mitä sinä yrität tehdä?yleensä 741 sucks on aika paljon kaikkea, ainoa todellinen käyttö, jonka olen koskaan löytynyt niistä silloin, kun tarvitsin transistorien tasolla malli, koska se on käytettävissä 741

 
Tämä on totta ..on olemassa parempia ja halvempia versioita 741

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top