8051 GSM ja sormenjälki anturi samanaikaisesti

E

engg.embedded

Guest
Hei ...
Im-projektin jossa i hv välisenä sormen tulostaa anturi-ja GSM-moduulin 8051 valvojalle.Voiko kukaan gv minulle ajatus hw tekemään rajapinnat sekä näitä asioita samanaikaisesti?Im käyttäen sormen tulostaa anturi-FIM3030N.indivually im pystyy tekemään rajapinnat bt Haluan tehdä molempia samanaikaisesti.Kun unrecognized sormi on havainnut viesti lähetetään kautta GSM.
ny ideoita?
thnks

miten on GSM-moduuli liitetty ohjain?
Onko sormenjälki anturi tai moduuli on käytetty?

hi ....
sormella tulostaa anturi on käytetty ja GSM-moduuli on liitetty, että teksti-tilassa (eli SMS-tilassa)

Ei.Pyydän u kuinka sormenjälki anturi ja GSM-moduuli on kytketty?mitä laitteisto-käyttöliittymään?

thats kysymykseeni ...hw tehdä se?Katso GSM-moduuli voidaan käyttöliittymät erikseen kautta Rx ja Tx nastat (nastat 10 ja 11) ja sama on tapahtunut Sormenjälkianturi bt jälleen indivually.bt i hv välisenä molempia samanaikaisesti, joten thts mitä i dnt knw hw tehdä se ...

Hei,

On olemassa runsaasti mikro, jolla on kaksi dual UARTs.Jos ei U voi lisätä ulkoista UART IC tällainen SC28C92 joka on 4 UART satamien

hi ...

jos i käyttää UART Extender tämä tarkoittaa I'll hv ohjelmoida tht myös erikseen.Rite?

terveisin,
shweta

hei
että sinun tarvitsee 3 asiat
1) 8051 aluksella 2 sarjaporttia kuten P80C669 ja NXP
2) GSM Modeemi tukemalla Serial intrfacing
3) Fingrprinting moduuli tukemalla Serial intrfacing

Yhden asian haluan kysyä teiltä, jotka eivät tarvitaan erillistä järjestelmää tai tietokoneeseen.?

hi ...
GSM-moduuli ja FP-anturi molemmilla on sarjapohjaiseen viestintään.Jos i-liitäntä niitä separetely se voi b tehdä, bt Haluan interface niitä samanaikaisesti.työ on smthng kuten ths:
jos i käyttämään sormella yli FP-anturi, n incase minun sormi ei tunnista anturia, että viesti näkyy LCD sekä msg on myös lähetetään GSM-moduuli.Joten minun on ratkaisu, jossa molemmat voivat b yhdessä tehneet yhden sarjaporttiin 8051.
Yritin lähettää msg sarjatuotantona thrugh I / O-nastainen (pin P1.0), bt se tehnyt wrk.
ny mr ideoita?

terveisin,
engg.embedded

Hei,

Miten te sen, se ei kuulosta tarvitset kaksisuuntaisen tiedonsiirron samanaikaisesti satamaan.
1) Jos näin on sitten voit käyttää jotain kuin 74HCT151 kytkeäksesi
signaalia jollakin lähettimet (eli modeemi / sormenjälki lukija), jonka mikros ohjelmisto.Samoin vastaanottimeen.
2) Et voi toteuttaa hieman bang (ohjelmistot) UART muulla nastat ja mikro.
3) Voit ehkä saada SPI tai I2C sormenjälki lukija (i
don't know).

Tai kuten jo ehdottanut mennä mikro dual UARTs.Tai UARTs.
Mielestäni P80C669 ei ole Intiassa?89C669 lopetetaan atleast.Sen kalliimpaa kuin edullisesti ARM (LPC21xx), joka toimii, jos kustannukset vastaavat.
Voitko antaa linkin, FP lukija?

Kyllä.P89C669 lopetettiin kauan takaisin ...

Hi engg.embedded,

U tarvitsee vain määrittää SC28L92 UART IC.Määritykset tehdään kirjallisesti rekisterien läsnä SC28L92 kautta Multipleksoidut data / Osoite linja-autolla.Jos u ovat kiinnostuneita 8051 mikros dual UARTS vierailla

www.siliconlabs.com

Hei,

Kuten edellä jo todettiin, voit multiplex TX / RX nastat on osoitteessa TTL tasolla ja käyttää kahta MAX232 Ics muodostaa kunkin laitteen erikseen.Vain rajoittaminen tässä tapauksessa on, että voit kommunikoida vain yhteen laitteeseen kerrallaan, mikä on mielestäni OK tämän hakemuksen?.Vaihtoehtoisesti sinun täytyy mennä rekisterinpitäjältä kaksi UARTs.

Terveisin,
Laktronics

Voit jopa käyttää 1 MAX232, jos te teette ohjelmisto / ei handshaking.

HI

Vaikka multiplexing varmista, että FP-moduuli on programmedin tilassa, että se antaa vastauksen vain komentoja mikro.Jos sormenjälki lähettää tiedot edelleen Controller-anturoivassa sormella ja jos UART on ohjataan GSM-moduuli, sitten u voivat jättää joitakin tietoja

Hei ...
linkkiä puiteohjelman anturi on:

http://www.nitgen.com/New_site/eng/index.asp

terveisin,
shweta

Hei,

Jos u haluamme tehdä tämän hankkeen 8051 itselleen 1 UART, käytä rele käsite.

Liitä tx, rx nastat viestissa
n (Dual yhteystiedot) yhteiset nastainen.Toggle PIN kun

haluat päästä sormella tulostaa lukija ja GSM-modeemi.Relay
n NC ja NO

pin -> yksi GSM-TX ja RX ja toinen sormenjälki

hi ...
Juuri niin olen tehnyt lopullisesti ....jus cmpleted kanssa rele ckt ja liitetään se eri sarjaporttia (yksi FP ja toiselle GSM kautta MAX 232) ...bt sen vielä ei toimi.i dnt knw wht ongelma on nw ...

Hei,

Onko sormenjälki anturi ilmoittaa autentikoitu sormella itse tai u antaa komennon autentikoitua sormi joka kerta.

Jos anturi on ilmoitettu autentikoitu sormella sen voitti sitten on olemassa mahdollisuus, että kun anturi kertoo autentikoitu sormella rele olisi ollut yhteydessä GSM-moduuli.

Jos u sitä mieltä, että tämä ei ehkä ole ongelma niin ilmoittakaa tarkka epäsopivasta jossa u on havaittu

Hei,

Tämä konsepti toimii oikein.Lähetä minulle piiri configuration.

Terveisin,
Rajeshwari

Lähetä minulle piiri kiitos.Jos laitteisto voi olla väärässä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back