89s52 ohjelmaa käyttäen sarjaporttia

F

frigo

Guest
Ole hyvä, minä tarvitsen AT89ISP Programmer Kaapeli pinout koska pdf käsikirja Atmel Web-sivusto eivät ole täydellisiä. Käytän sitä AT89S52. Kiitos Frigo

Käytän PonyProg adapteri ja ohjelmisto AT89S mikro. www.lancos.com / prog.html adapteri kuvattu: AVR ISP (STK200/300) rinnakkaisportti liitäntä Huomaa, että sovitin on AT89S yhteensopiva. Terveisin, 8o

Hei Tarvitsen AT89 S 51, AT89 S 52 ohjelmoija, jotka toimivat voittaa XP/2000, voisitteko esitellä minulle joitakin linkkejä. Terveisin

Let's Kokeile tätä. Voit käyttää tätä schemetics viitteenä tehdä kaapeli 89S8252 ISP ja käyttää AVRISP ohjelmistoa. Olen jo tehnyt. http://chaokhun.kmitl.ac.th/ ~ kswichit / AVR / avr.htm
isp1.gif

hi drwho78 minä rakennan elektroniikkakortti sch tiedoston at89isp ja testannut sitä @ tmel ISP ohjelmisto Win XP, mutta se ei toimi! Onko tapa löytää ISP ohjelmoija atmel at89? (Olen nähnyt ramesh vastauksen jälkeen rakennus on: :) () Terveisin

Rakensin kaapelin ja testata sitä. Se toimii 89S53, 89LS53, 89LS52 jne. Ainoa muutos tein kaaviot oli korvaa 100 Ohm vastukset 68 ohmin vastuksia. Huomasin, että käytetään 100 ohmin vastukset ei toimi kaikissa tietokoneissa. Myös kaapeli toimii ilman vertailuryhmässä LM393. Kaapeli testattiin Atmel ohjelmistoa Windows 98 ja 2000. Haluan työskennellä XP.

Hei Amru linkki on yleinen, antakaa suora linkki sen tärkein paikka. hei

: D Käytän AEC ISP yli winXP, joten ... kyllä ... TOIMII! Mutta se on hitaampi (oletan, että winxp on mor rajoituksia käyttöön sataman, ja se on syy)

hi im vähän comfused im käyttäen atmel microcontroler at89s52 ISP progremming ja minulla on ongelma conecting se parall satamaan minun tietokone joten on hyvä atmel käyttöliittymän joten jos u voi pitkä minut katsotaan mikä prosessori LPT huonosti mielellään kiitos amiram

Hei, olen kokeillut sitä kaksi kertaa ladata pehmeä ZENNER edellä peräisin AEC-sivusto. Kaksi kertaa se ei onnistunut. Jos joku voi lähettää tämän Pice (noin 60KB) tässä se olisi hienoa. Tiedostonimi Siis on aec_isp.zip. Kiitos Robby

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back