89s52 ohjelmaa käyttäen sarjaporttia

Sinun pitäisi katsoa alussa tätä säiettä. Käytä kaavioita isp_C_v5.PDF, tämä on at89isp kaapeli seuraavat nimeämiskäytännön muutokset: kartoitus nastat ovat seuraavat: TCK -> SCK tälä -> MISO TMS -> RST TDI -> MOSI LPT liitännät sivulla 2 PDF-tiedoston. Voit halutessasi käyttää 68 ohmin sijasta 100 Ohm vastukset, jos et saa sitä toimimaan.

Hei, aloitan tekemään sama kytkentäkaavio Atmel noin AT89S51 mutta en saanut reply.so Yritän jättää 74LS244 puskurina ja kytke kaapeli LPT ja mikro suoraan. joten auttakaa minua, ja lähettää minulle käytettäväksi, kaavamainen tai muistiinpanoja:? :? :? :::::?::?:

ei Atmelin mikrokontrolleri ISP Software ei voi toimia WindowsXP? En voi asennuksen onnistuneesti, kerro minulle ei voi rekisteröidä at89s52.dll, mutta Windows2000, se voi toimia.

Hei kaikki! Olen ongelma PRG. kaapeli valmistettu AEC sivuja ja minun 89S52 prosessori. Oma järjestelmä tarjoaa looginen "0" RESET pin normaali toiminto, mutta minun on voimassa 5 volttia ei tallenna ohjelma siru. Mutta kun täytäntöönpanovaltion ohjelmoinnin ohjelmisto on vielä "0" RESET pin. Ei ole väliä mikä käyttöjärjestelmä käytän (XP, Win 98). Voisitko auttaa minua tässä? Kiitos vastauksesta. Felixx (felixx@seznam.cz)

Hei kaikki, minulla on joitakin tietoja. Niille u käyttäen AEC_ISP aineistoon ja kaapeli kokoonpano, olkaa muistutti, että se ei toimi millään kaapelilla yli 1,5 metriä! Tämä voi olla hyvin subjektiivinen, mutta olen rakennettu 4 yksikköä sanoi ISP ja liitä se eri tietokoneen käytössä Windows XP. Aluksi se ei toimi, mutta kollegani totesi, että kun lyhentää kaapelin alle 2 metriä (tai jopa lyhyemmän), se toimii ... Mielestäni voit lisätä jonkinlainen puskuri lisätä pituutta, mutta liian laiska tekemään sitä. rgds, chicken_feet

Hei foorumin jäsenet, olen käyttänyt AEC Electronicsin AT89S ISP ohjelmointi DOS pohjainen ohjelmisto. Kaikki se tarvitsee vain viiden johdot LPT portti mikrokontrollerin ohjelmoimaan sitä. Se doesnt tarvitse puskurin ICs inbetween LPT-portti ja mikro erittäin helppo rakentaa Kiitos kehittäjille ohjelmisto. Mutta tämä DOS ohjelmoija ei toimi winxp minun pc. Onko Windows-pohjaisten Internet-ohjelmoija saatavilla joka doesnt tarvitse puskureita ja niin yksinkertaista kuin AEC: n ohjelmoija? Kiitos jo etukäteen. Rajesh.

Käytän Internet ohjelman url] http://chaokhun.kmitl.ac.th/ ~ kswichit/IspPgm30a/ISP-Pgm30a.html [/url] Se työ voi ohjelmoida ISP Atmel AVR ja 8051 at89Sxxx samassa ohjelmassa. Mutta minä käyttää muita laitteita. Sama ajatus "puskuri aktiivinen matala valvonta satamassa". En koskaan käytä AEC V2 ja V3. Hi nopeus CPU on joitakin ongelmia. Ja jos haluat ladata uusia hex tiedosto. sinun on tiedostonimi. ISP-Pgm30a käyttää vain klikata reload. Se on helppo kehittää ohjelmaa. Jos käyttää AEC ISP 200/xp. Se on käytettävä ulkoisia ohjelmia auki LPT kanava. kuten PortTalk alkaen http://www.beyondlogic.org/porttalk/porttalk.htm

[Quote = Janek123] Löysin piiri ja PCB AT89ISP ja linkki on: h ** p: / / www.btc.pl/pdf/zl9prg.pdf ΩΩΩ: D ΩΩΩ [/quote] Hei Janek123, oletteko rakentaa tämän piirin? Työnsä?

Olen rakentanut tämän ohjelmoija annetaan alla olevasta linkistä. h ** p: / / www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit/ISP-Pgm3v0/ISP-Pgm3v0.html ohjelmoija ei voi pyyhkiä pois siru joskus voi auttaa minua. muuten uudempi versio ISP proge on tilata erikseen sivuston nimi on spiprog v3.7. check it out.

Tietoja AT89ISP kaapeli, minulla on vielä yksi linkki h ** p: / / www.mytutorialcafe.com / mikro% 20Programmer% 2089S51.htm olen liittämässä kaavamaisen sen käyttö ATMEL ISP-ohjelmistoa, jonka Atmel ohjelmoida mikrokontrolleri

Alkuperäinen Atmelin kaavamaisen on osoite h ** p: / / www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/isp_C_v5.PDF ei enää ole. Ole hyvä kukaan voi lähettää minulle kaavamaisen? kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back