89s52 ohjelmaa käyttäen sarjaporttia

Sunrom on lopetettu snatsz ohjelmoija, mutta olen löytänyt kaavamaisen ohjelmoijan. Se on saatavilla uudella nimellä - AT89SXX in-circuit ohjelmoija. Hanki esiohjelmoitua firmware siru AT89SXX In-piirin ohjelmoijaa sunrom. Siru on saatavilla Rs.250 (jos Intia) tai 8,33 dollari (jos Yhdysvalloissa tai muussa maassa)

Hei ystäväni:) Kuka tahansa voi ohjelmointi AT89S8253 ?!?!? Jos kyllä, mitä on kaavamainen ja ohjelmistot ?!»?!? Olen erittäin kiinnostunut tästä. Kiitos kaikille:) ja vahva osalta [[]]

Olen rakentaa Atmelin ISP-kaapeli, mutta se tuntuu didn.t työtä. kukaan tiedä miksi?

Fellows, olen koonnut kaavamainen alla ja se toimii hyvin mutta sinun täytyy tehdä siitä kaapeli käytät. Käytin tulostimen kaapeli ja ainoastaan minun aluksella puolella minulla oli juottaa kilpi ja GND yhdessä. Oma kaapeli on enemmän kuin yksi metri ja toimii hyvin. Vaikka käytin Protel suunnitteluun kaavamaisen käytin Standards Board koota.

[Quote = DJ_] Fellows, olen koonnut kaavamainen alla ja se toimii hyvin mutta sinun täytyy tehdä siitä kaapeli käytät. Käytin tulostimen kaapeli ja ainoastaan minun aluksella puolella minulla oli juottaa kilpi ja GND yhdessä. Oma kaapeli on enemmän kuin yksi metri ja toimii hyvin. Vaikka käytin P * otel suunnitella kaavamaisen käytin Standards Board koota. [/Quote] Mikä on arvo Resistance?!? Ja mikä on ohjelmisto programm?!? Kiitos

Hei kaikki ... Mielestäni RS232 perustuva ISP on parempi kuin ll-portti perustuu isp. Jokin tietää sunrom 1001-3470 ISP ?????

Hei kaikki minun Englanti on erittäin huono olen stk200 whithout puskuri. se toimii hyvä avr, mutta kallistus ohjelma 89s51. kun yritän 89S51 se palaa 0x95 ja mahdollistaa ohjelmoinnin komennon (ks. lomakkeessa), mutta dont dont palata allekirjoitus eikä mitään muuta. tämä ongelma puskuri ic.

[Quote = mostafahk] Hei kaikki minun Englanti on erittäin huono olen stk200 whithout puskuri. se toimii hyvä avr, mutta kallistus ohjelma 89s51. kun yritän 89S51 se palaa 0x95 ja mahdollistaa ohjelmoinnin komennon (ks. lomakkeessa), mutta dont dont palata allekirjoitus eikä mitään muuta. tämä ongelma puskuri ic. [/quote] 89s51 on käänteinen nollattu. Terveisin Nandhu

Thnaks mutta lisään 10uF, puskuri siru, monta piiriä ja .... mutta se dont toimii. maby kaikki omat pelimerkit (10 Chip) harted. mutta he hyväksyvät "avulla ohjelmointi" comman paluupostissa 0x95 (ks. lomakkeessa). En tiedä. i Bult monia projekteja ja nyt pikku ohjelmoija piiri ... : D

Hei, olen myös kokeillut ja at89sxx programmer.I hukkaan 2-3 viikkoa tätä ja Noo result.Then Muutin juuri 4MHz kristallin 12Mhz, ja yllätyksekseni hallitus toimi hyvin ... I käytetty Azimghan, s ISP-kaapelilla ilman buffring. (olen jo tuhlannut 4 puskuri ICS tähän). Mutta ilman puskuroida minun ohjelmoijana toimii well.My kaapelin pituus on noin 25cm.I ddnt kokeilla pidempi kaapeli pituus .. Kokeile .. Terveisin Sajeev

Moi, voiko kukaan suositella minulle esimerkki tavoitteen lautakunnan AT89ISP ohjelmoija kaapeli? Olen kaapeli ja AT89ISP ohjelmisto valmiina Atmelin mutta ongelma on kohdealue, kuka tahansa voi suositella minulle linkkejä kohdealue tämä kaapeli? kiitos.

Voit tehdä tämän hankkeen käytä tulostinportin teistä suoraan tietokoneeseen. on niin paljon piirin sivuille!

Joissakin kaavioita AVR Parallel ISP ohjelmoija. 100k ylösvetovastus on kytketty MISO tai SCK nastat, on tarpeen asettaa niiden piirissä?

Onko kukaan rakennettu tai on hankkeen USB perustuu 89s ohjelmoija ISP tukea? .. Jokainen linkki on myös tervetullut. Kiitos paljon.

Käytän tätä [url = http://www.protosmart.co.uk] 89S51 USB ohjelmoija [/url]. Sen halpa ja toimii ... Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back