89s52 ohjelmaa käyttäen sarjaporttia

Tässä on työ linkki: h ** p: / / www.atmel.ru/Software/files/isp_c_v5.pdf

Hyvä, tämä APPNOTE on vain AT89S sarja Atmelin: doc3310: AT89ISP ohjelmoija kaapeli Onnea!

[Quote = wakaka] www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / Elka / ispprog.html tämän ohjelmoija, ohjelmistot voidaan ajaa WinXP? Saat at89s51, 52,53, mikä xtal tulisi toimittaa? 4MHz? 12MhZ? 20MHz? plz vastaus, tankx [/quote] Hyvä, se toimii WinXP. Voit valita minkä tahansa Crystal Frequency.Program on kenttä, voit kirjoittaa kristalli taajuus. Good Luck!

icic, kiitos vastauksesta .... [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 10 minuuttia: [/color] [/size] er ..... toinenkin pyyntö, voi joku näyttää minulle sovitin piiri AT89s51, 52, 53 käyttäen tätä ohjelmoija? www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / Elka / ispprog.html Theres jotain en tat varma, thanx .... [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 tunnin 23 minuuttia: [/color] [/size]
 img] tästä piiristä, liitä tuotosta JP2 ja at89s52

Tästä piiri, liitä tuotosta JP2 ja at89s52? ei v tarvitse lisätä mitään passiivisia komponentteja (kuten vastukset ja kondensaattorit) välillä JP2 ja microC? Älä v pantava täytäntöön ylösvetovastus palauttaa pin? (Mutta kuittauksen at89s on mahdollistaa korkea) Milloin v tarvitse kääntää uudelleen? ohjelmoinnin aikana AVR tai AT9s?
Ei ylösveto, ei sarja vastuksia tarvitaan per kokeiluversion tulosta. J2: - AT89S52 RESET (pin 6 J2 header) - RST (pin 9 MCU) MOSI (pin 5 J2 header) - P1.5 (pin 6 ja MCU) Miso (pin 4 J2) - P1.6 ( pin 7 ja MCU), SCK (pin 3 J2) - P1.7 (pin 8 ja MCU) Vdd, GND, ei tarvitse selittää. ISP ohjelmoija vie virtaa emolevyn. Uskon reset signaali on huolehdittu ohjelmisto. John

Ai joo, thankx taas ..... kokeilla sitä, kun sain 74lvc244, dunno on saatavilla tai ei ... [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 tunnin 55 minuuttia: [/color] [/size] Tai voin vaihtaa 74lvc244 ja 74hc244? mieluummin pulahtaa paketti, helppo juottaa ...... on mahdollista?

Vai voinko korvata 74lvc244 ja 74hc244? mieluummin pulahtaa paketti, helppo juottaa ...... on mahdollista?
Käytin juuri 74hc244, ja se toimi. John

Ainiin, sitten voin siirtyä 74hc244 sijasta pintaliitos .... Kuin mies

Kun olet ladannut ohjelman, ei v tarvitse laittaa alasveto vastus nollaa pin, koska se on aktiivinen korkea? tai vain laittaa yksi painonappi liittyvät reset pin ja Vdd?

Kun olet ladannut ohjelman, ei v tarvitse laittaa alasveto vastus nollaa pin, koska se on aktiivinen korkea? tai vain laittaa yksi painonappi liittyvät reset pin ja Vdd?
voi käyttää yksinkertaista RST RC piiri liitettävä mukaan. Olemme että todistetusti kehityksen aluksella 89S52. Täydelliset kaavamaisen löytyvät liitteenä pdf-tiedosto. Tämä RESET piiri on hyvin yleistä. Olen testannut tätä kartonkia DIY ohjelmoija kuin annetaan www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / Elka / ispprog.html , ja yhdistelmä toimii hyvin. RESET valtiot voidaan kytkeä päälle / pois päältä kautta RESET ohjelmisto. John Leung

Ohjelmoija ohjelmisto näyttää kallistuksen havaita AT89s51 ...... kukaan voi auttaa minua virheenkorjaus aluksella? wats max pituus dl kaapeli? minun tarvitse määrittää mitään? plz auttaa, thankx

Hei Hynix: DI rakennettu piiri ja se toimi erittäin hyvin. Kuin ΩΩΩΩ: P ΩΩΩΩ
Hei @ kaikki, olen rakennettu piiri, too. Valitettavasti kotisivu on alhaalla, ja en voi ladata Internet-Programmer ohjelmisto: cry: Voisiko joku lähettää minulle ohjelmisto (ajattelen 163 KB)?!? Ole hyvä mail matthias5@t-online.de Kiitos!!

Katso piirin http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=112989&highlight=at89s8253 . Se työskentelee yksi! Olen kuitenkin yrittänyt että piiri on alkuperäinen Atmelin ISP-ohjelmisto, Adam Dybkowski ohjelma (tarvitset custom pinout def) ja kiinalainen ISP downloader ohjelmistot (tarve custom pinout def) on 4 kpl (3x WinXP, 1x Win2000). Jotkut tietokoneet ajaa ilman ongelmia kaikki kolme ohjelmistoa, osa tietokoneiden toimimaan vain Kiinan Internet downloader jotenkin. Vaihda rinnakkaisportti tilassa nojalla BIOS Standard tai EPP-tilassa ongelma, ja kokeilla eri ohjelmisto yleensä ratkaisemaan ongelman. John

Voiko kukaan antaa minulle kaavamaisen on AT89s51 n ohjelmoija käyttää 74HC244

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back