Active RC Filter design

H

Harks

Guest
Hei kaikki,

Olen suunnittelussa aktiivisesti RC-suodatin.Ihmettelen, jos joku voisi kertoa minulle suhde suodattimen Corner taajuus ja FPC: n voitto kaistanleveys.
Sen lisäksi, mitä FPC DC voitto tarvitaan suodatin on 0dB Butterworth alipäästösuodin?

Tämä on, miten minun pitäisi määritellä OPAMP spec.suunnittelussa aktiivisesti RC-suodatin?Kiitos

Haluttu suodattimen Corner taajuus on kuuluttava yhtenäisyyden voitto kaistanleveys oman FPC.
Siten, että u voi vastata rajataajuus, kun u suunnittelu 0dB (yhtenäisyys voitto) LPF tiiviissä-loop.

Open-loop myyntivoiton FPC olisi mahdollisimman korkea (~ 60dB).

Parhaan suorituskyvyn käyttää joitakin BiMOS OP AMP.Niillä on suuri voitto, CMRR ja tuloresistanssi ja pienet kulkeutumista ja vuoto ottovirta.

Mitä oikeastaan Tärkeintä on voitto-kaistanleveys-tuote FPC käytät - ne on yleensä 10x suurempi kuin haluamasi suodattimen nurkkaan taajuus minimoida FPC: n rajallinen GBW vaikutus oman aktiivisen suodattimen.

willyboy19 kirjoitti:

Mitä oikeastaan Tärkeintä on voitto-kaistanleveys-tuote FPC käytät - ne on yleensä 10x suurempi kuin haluamasi suodattimen nurkkaan taajuus minimoida FPC: n rajallinen GBW vaikutus oman aktiivisen suodattimen.

Ole hyvä ja katso th "FPC kaikille julkaiseman TI.
Ehdotti DC voiton Cornerin taajuus on noin 40dB hyötyä.
Gian se vaikuttaa tarkkuus Corner frequecy ja suodatetaan hyötyä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back