Air-core muuntaja suunnittelu potkurin kellon

P

panalog9

Guest
Hi --

Lyhyt kysymys on, mikä on paras tapa saada valtaa on pyörivä osa, kuten on potkurin kellon?

Hyvä tapa näyttää olevan käyttää ilma-core muuntaja.Ensisijainen on paikallaan, ja siirtojen valta jälkimarkkinoilla, jotka on asennettu pyörivien osittain.

Katso näistä linkeistä joidenkin näytteet:

http://web.wanadoo.be/henkenkatrien/propellerclock/
http://hot-streamer.com/hilo90mhz/electronics/prop_clock.htm

Mutta mikä on paras / tehokkain tapa tehdä tämä?On olemassa kaksi perusmenetelmiä:

1) Muuntaja.Kelat ovat haava vaiheessa, ja valta on lähetetty yli sekundaarisiin kun taas perusmenot käy.Kaksi diodia ja kondensaattori tai kaksi palvella tasoittaa virran.Input aaltomuodossa olisi kiva puhtaan sinewave.

2) Flyback muuntaja.Kelat ovat haavan epätahdissa, ja valta on vain siirretty kun ensisijainen pysähtymistä suorittaa.The kutistuvien magneettikenttä luo nykyinen on toissijainen.Jälleen diodi (t) ja hylsyt tasoittaa virran.Input aaltomuodossa olisi asematasotarkastuksen, kasvaa tasaisesti, sitten katkaisee jyrkästi.

Tämä on ainakin teoriassa - on tämä paikkansa?Olen ollut noin sitä hieman, mutta ei paljon onnea.Minulla ei voi saada tarpeeksi tehokkaasti - ei tarpeeksi virtaa päästä pyörivien toissijainen.

-pana

Nähneet tämän on Instituite:

Within hammasrattaan ne toteutetaan muuntaja, jossa on pyörivä ja kiinteän puolet muuntaja toimittamaan joitakin 10kW.Lisäksi he tekivät kaksi renkaalla, pinta kunkin muuntaja lähettää digtial valvonta palkokasveille alkaen kiinnitetty pyörivien puolella ilman beeing sekaantuivat jonka magneettikentässä.
Ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä laitetaan rengas, jossa on paljon LED on yhtä optista lähetin toisella puolella ja yksi valodiodin toisella puolella.

Tämä on siitä, miten ne toteutetaan 3 eri lähes häiriöitä vapaa, energia-ja tiedotuskanavista.Olen sitä mieltä, että ongelma on koko lentoliikenteen kuilu.Jos mekaaninen rakenne on hyvin tarkat voit vähentää lentoliikenteen ero mahdollisimman pienenä ja käyttää sitten eteenpäin muunninta.
Jos ilmaväli on paljon suurempi tätä tekniikkaa korostetaan kaikkien ensisijaiselta komponentit ja et voi siirtää paljon valtaa.Tässä tapauksessa vain Flyback-muunnin on järkevää.toivon, se auttaa.
aOxOmOx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back