alustaa jtag ketjun virhe.

I

ilikebbs

Guest
I
can't initialize jtag ketjun.Käytän xc2c128 alkaen Xilinx.
Minulla on kaksi levyt.Yksi on OK,
toinen on ongelmia.

I toimenpide kunkin jtag nastainen vastarintaa maahan kahden linjan.Ja mielestäni vastustus TMS nastaisesta kentällä on vain 250 ohm on epänormaali aluksella.
Kestävyyskokeita TMS nastaisesta kentällä on 10k ohm vuonna tavanomaista aluksella.
Kaikki jtag nastat on vedetty kanssa 10k ohm vastus.
Joten voin päätellä, että TMS nastat on tuhottu?
Oletteko täytettävä samanlainen tilanne ennen?
Kiitos.
Minulla ei ole usb lataus kaapelia.Oma rinnakkain ladata kaapeli voidaan käyttää downlad Jed tiedoston muut aluksella.Se on ok.

TMS on syöte ainoastaan signaalin siitä FPGA.250 ohm käsittelyssä ehdottaa, että siru puhalletaan.Haluaisin poistaa 10K alasvetovalikosta ja uudelleen vastarintaa.Jos arvo nousee sitten ehkä alasvetovalikosta on väärä arvo.Muuten Epäilen Syöttöparametrin suojelun diodi on FPGA on viallinen.Mikään ei voi tehdä muuta kuin korvata siru, tai määrittää tämän laitteen EEPROM vain.

Vahingolliset laitteet, kuten tämä ei ole ennenkuulumattomia käyttäen rinnakkaisporttiin kaapelilla.Mielestäni ongelma on se, minkä yhteydessä on JTAG nastat, mutta joiden perusteella avata tai kelluu.Onko ladata kaapeli on sarjan vastukset on JTAG linjat?Tämä tehdään usein rajoittaa nykyisen tuotantopanosten linjat johtuu misconnections.

Kiitos,
Olen myös sitä mieltä, että TMS nastat on tuhottava, kun kytket JTAG Hakaneulat.I korvaa CPLD.
En tiedä, onko lataus kaapeli on sarja vastus vai ei.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back