Analog suunnitteluympäristö Cadence: Tontti valinnat

S

sachinagg77

Guest
Käytän Cadence ympäristöä simuloidaan minun analogisia piirejä.Suurimman osan ajasta, voin nähdä simulointitulokset missään vaiheessa aikaa simuloinnin.

Joskus tulokset eivät ole piirretään kunnes täydellinen simulaatio on päättynyt.En tiedä mikä aiheuttaa tämän!Tämä estää minua tarkkailun tuloksista aikana simuloinnin.

Olisin kiitollinen, jos joku voisi ohjata minut läpi tämän ongelman?

With regards
Sachin

Voit kokeilla Tulokset-> Valitse.
Jos sinulla on parametrien simulointi yleensä joudut odottamaan loppuun asti, koska silloin luodaan polyesterikatkokuituja tiedosto enebles voit näyttää kaikki tiedot.
Jos kirjoitat oman muuttujien script Voit luoda tämän tiedoston alussa simuloinnin ja kuin näet tuloksia ...

En tee Parametric Simulaatiot.Se on ohimenevä analyysi (yksi run).

Yritin Tulokset-> Valitse .... olen could't tehdä, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä?

Pls opas

Terveisin
Sachin

Ehkä voit käyttää Results Browser-tontti simuloinnin tuloksia.Se Työkalut-> Results Browser ...in ADE ikkunassa

Goodluck

Jos malleja primitiivistä laitteet - subcircuits ja tontin ikkunaan ADE et näe arvoja virtausten on päätteiden subcircuit käytetään.Käytä Tulokset selain tai WaveScan päästä sisälle subcircuit.

Kiitos kaikille vastauksista.

Käytän Spectre kuin simulaattorissa.Olen mielestäni löytänyt ongelman syyn.

Olen käyttäen STROBEPERIOD vaihtoehto aikana ohimeneviä analyysiin.Kun tämä vaihtoehto on käytössä, tuloksia voidaan tulostaa vasta simulointi on valmis.Ilman tätä mahdollisuutta, minulla oli mahdollisuus tulostaa tuloksia jo ennen sim saa yli.

Terveisin
Sachin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back