Analogiset eristäminen piirejä: mitään kokemusta asiasta?

Vain nopea kysymys:

Mitä paloittelu taajuus, jonka kaistanleveys on 1MHz, olen valinnut paloittelukoneiden taajuus 5MHz.En tajunnut, että se on suurempi kuin kaistanleveys välttää muuntaja kylläisyyttä.

Valitettavasti minulla ei ole löytänyt mitään analoginen kytkin (vuonna DIP maku) tarpeeksi nopeasti vaihtaa milloin 5MHz.Mitään ehdotuksia?Miten käytät nopeaa mosfets kuin analoginen kytkimet?

7roots51: Olen käyttänyt eristäminen tuotteisiin ennen kuin tätä (Analog Devices), mutta ongelma on se, että niiden kaistanleveys on rajallinen ja kustannukset ovat yleensä korkeat.

Olen ottanut lisäksi digitaalinen oskilloskooppi panos aluksella ja olen todennut, että he eivät käytä mitään eristäminen tuotteita lainkaan.Ne käyttävät muuntajat ja paljon signaali conditioning piiri.Olen myös sitä mieltä, että ne on paloittelukoneiden signaali liian (Oletan, että ICS mukana hallituksessa).Oletan, se on edelleen halvin ja paras ratkaisu.

Mariano

Voidaan tämä on vähän tyhmä idea, mutta mikä on noin PWM mukauttamista.
Tärkein kysymys voisi PWM käytetään taaj enintään 5 MHz?

Käytä HCNR200 Linear Analogiset OptocouplerMatala epälineaarisuus: 0,01%
Wide Bandwidth - DC to> 1 MHz
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Kiitos mabbri varten ehdotusta, mutta valitettavasti olen pelannut noin kanssa HCNR201 jonkin aikaa ilman saada hyviä tuloksia.

En olisi koskaan suunnitella piirin kanssa HCNR201 ja opamps että toimimaan 1MHz.Voisin tehdä sen transistorit, mutta tarkkuus ei ollut hyvä.I luopui tästä eristin.

UPDATE: olen tutustunut vaikea muuntajat, jotka kykenevät couple signaaleja että MHz, ja totesi, että LAN muuntajat (ne, joita sisällä ethernet cards) ovat sopivia tähän app..Yleensä on kaksi tai useampia pieniä muuntajat sisällä, joten voin couple signaali ja myös rakentaa palautetta silmukan korvata ei-linearities.

Pyysin näytteitä nämä muuntajat alkaen Pulse Engineering (www.pulseeng.com).Ne toimivat 10BaseT Ethernet-kortit, joten ne on helppo käsitellä signaaleja jopa 10MHz.

I'll antaa heille kokeilla heti, kun saan ne ja lähettää tuloksia.

Mariano

Hei kaikki ...
Yritä käyttää ISO122/ISO124 alkaen TI ....Ne ovat hyvä eristyksissä analoginen signaali ....
Niillä on myös eristetty virtalähteen tämän hakemuksen ..

Rgds,

En ole pelataan, mutta he väittävät olevansa nopeampi kuin optoisolators, eikä minulla ole aavistustakaan, mitä maksaa.

http://www.nve.com/products/isolators/isproducts.php

Lopuksi luopui on optoisolators.Olen yrittänyt tehdä AM mukauttamista käyttäen LAN muuntajat.LAN muuntajat ovat halpoja, pienet ja tarjoavat erinomaisen erillään.

Any ideas AM modulaation?

I hienonnettu signaali (DC on 1MHz), jonka 10MHz neliön aalto (operaattorin), sitten teki alhainen kulkevat noin 15MHz saada sinimuotoisella aalto sopiva pari kautta transfomer.

Kysymykset:

1) pitää tehdä, paloittelu (varajäsen välillä signaali ja nolla volttia)?tai pitäisikö minun varajäsenen signaali kerrannaisvaikutusten (kerrotaan 1 / -1)?
2) miten voin demoduloida?muistettava, että ouput voidaan DC, positiivinen tai negatiivinen napaisuus.

Kiitos!
Mariano

mfilippa,

Kuten flatulent aiemmin todennut, ADC ja digitaalisen eristäminen ovat tie.

Quote:

... Mielestäni se on erittäin kallis menetelmä signaaleja jopa 1Mhz.

Suosittelen 6N187-186optocouplers joka toimii sakko enintään 10 MHz signalsss!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back