Apua tarvitaan noin simuloinnin lois induktanssi

H

hafiz24

Guest
Hi guys,

Hope you're doing fine.Olen nyt työskennellyt suunnittelussa wideband vahvistimen.Se on toiminta-taajuusalue on 3-7GHz.Käytän assura rcx Loisten louhintaan.Valitettavasti minulla ei ole säännöstä purkamisen loistauti induktanssi kanssa väline.Vahvistin on tulo vastaa verkon (käyttäen Tšebyšev Network), joka sisältää pitkiä metallia jälkiä.Koska olen työskennellyt, että taajuusalueella, uskon, minun on otettava huomioon vaikutukset loistaudit induktanssi sekä loisten vastustuskyvyn ja kapasitanssin.

Voi kuka tahansa ehdottaa minulle, mitä tehdä nyt?

Voit simuloida pitkällä metallin jälkiä EM-ohjelmiston ja liittää ne poljento simulointi.

Luultavasti Assura RCLx määritelmä ei kata Inductance tietoa ..
Kuten psmon sanoi, Assura RCLx louhinta ei voi nähdä tarkasti inductances.You olisi simuloida näiden kanssa EM simulaattori.Tuohon taajuus eivät luota liikaa Assura ..
Last edited by bigboss on 27 maaliskuu 2009 13:34, muokattu 1 kertaa yhteensä

Minun lab, jotkut ihmiset käyttävät HFSS V9 Antennin simulointiin.Haluan tuoda gds2 tietoja HFSS simuloida niin.Kaverit käyttävät HFSS ei ole ajatus tehdä niin.

Voisitteko kertoa yksityiskohtaisesti, miten se tehdään?Olen aloittelija ja HFSS.

Hafiz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back