arvon muutos vedostiedoston

$ dumfile ( ". / filename.vcd")
$ dumpvars ();

käyttämällä edellä kaksi lausumaa u olisi mahdollisuus dumpata VCD tiedostoon.

Miten luoda. fsdb tiedoston verilog tiedoston?
ja jonka työkalu?

Thanks & Regards,
Jugantor

Jugantor kirjoitti:

Miten luoda. fsdb tiedoston verilog tiedoston?

ja jonka työkalu?Thanks & Regards,

Jugantor

Hei,
Olen käyttänyt gtkwave jo jonkin aikaa.Verilog avulla voin suunnitella moduulien ja perusalkioiden on rajallinen nousu / lasku aikaa.Mutta kun katselet aaltomuodot on gtkwave, kaikki reunat ovat pystysuorassa.Sen vähän counterintuitive työskennellä tällaisten aaltomuotoja.
Onko ratkaisu tähän?Miten saan kalteva reuna siirtyminen?Onko mahdollista tarkastella realistinen nouseva reuna ja VCD-tiedostoja?

~ skygazerLisätään 4 tuntia 41 minuuttia:Onko kellään ajatusta?Miten se tehdään?

Hi friends

Mielellään mukava keskustelua VCD-tiedosto.
Yritin luoda VCD tiedoston $ dumpvars ja tiedostonimi käytin on "dump1.vcd", mutta mitään ei ole kirjoitettu VCD tiedoston.
Kerran kun muutan dumpfile nimi "dump2.vcd sitten olen ehtiminen johtaa" dump1.vcd "file. Miksi se on niin.

Olen yrittänyt tätä neljä-viisi kertaa ja saada samat tulokset.

Kanisteri kuka tahansa auttaa we

dumpvars vain valitsee joka viestien polkumyynnillä.Saatat joutua käyttämään dumpon ja dumpoff to start / stop polkumyyntiä.Joskus VCD tiedosto on tyhjä, kun simulointi toimii kuin VCD-tiedoston puskuri ei ole huuhdeltava.Jos lopetat ja poistu simulointi tiedosto on huuhdeltava.

Yksinkertaisesti: Sen aaltoa tiedosto syntyy simulaattorit, joka on ASCII-muodossa.Sitä käytetään tarkastella aaltoja.

Hello Sudir

Tämä on vain arvaus ..ensimmäisessä tapauksessa u ei kaatopaikka mitään asia dump1.vcd mutta voi tehdä vasta toinen kerta wen u antaa se dump2.vcd.

Jos minä understnd u oikein virhe ur tekee luo uuden tiedoston. VCD jälkeen u oli antanut commnad polkumyynnin simulointi signaaleja ..joten yritä antaa komento. VCD tiedoston ensimmäinen komento ohjaajan käsikirjoituksen ja yritä uudelleen.

Suresh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back