ASIC backend

P

prakash13

Guest
Kukaan RUNKO kertoa minulle MITÄ TARKOITETAAN ASIC backend
Mitä ne todella tehdä työn
Saisinko VASTAUS
Thanks in Advance

Taaksepäin End on Floorplanning ja Place & Route osa ASIC Design Flow

Hei,

yksinkertaisissa Netlist to GDS on tehtävä Back End.

Thanks & Regards
yln

Vuonna ASIC takapäätä teemme pohjapiirros, sijoitus, asettelu ja sitten simulaatioita tarkistaa oikean toiminnallisuuden ja ajoitus, parasitics jne.
vihdoin on delievered on fab valmistukseen.
yksinkertaisesti u voi sanoa, kun synteesi kaikesta tulee vuonna Backend

Backend käsittelee fyysistä suunnittelua, se on vastapäätä käyttöliittymään, joka käsittelee looginen suunnittelu

kiitoksia paljon
kiitos paljon
koska olen tekemässä PCB layout ja reititys
Haluan siirtyä PCB-ASIC-ajuri
i dont know jokin asia ASIC takapäätä
laitosta on PDF-tiedostoja learnd perusteet ASIC backend
lähetä se
kiitos etukäteen

Hei,

Yksinkertaisesti backend on sellainen, jossa u tee design on-Chip.

Hei
Saanen kertovat Backend työstä, jota teemme minun yritys ..
Työ olisi tiukkoja ja kovia ... Toisin kuin etuosa, saamme vain 2 kuukautta (ehkä 3 tai 4 myös) suunnitella ja tarkistaa floorplanning, reititys jne.. Se on haastavaa, mutta u will like it kerran u lähteä.
Kaikki parhaat jätkä ja tervetuloa takaisin loppuun suunnittelijoiden ...
Kiitos

synteesi, ajoitus tarkastus, floorplanning, paikka ja reitti
Lyhyesti sanottuna kaikki, mitä on tehtävä fyysisiä kuuluu backend

Olen oppiminen PCB-suunnittelu, ja olen opiskelija mikroelektroniikan, joten olen muutos tietää ASIC-suunnitteluun.Nyt kiitos vastauksesta

yksinkertaisella tavalla ASIC backend .... voimme täytäntöön logiikka (todellinen hardwar ... eli siru) kehittämä etupään insinöörien (ne käyttävät verilog, VHDL ....).... prosessin aikana ... backend (fyysinen suunnittelu Engg) on noudatettava ... tiettyjä virtaa ... riippuen hakemusten ... ja monet muut tekijät ..... Toivottavasti tämä auttaa .....

Hei

ASIC takapäätä suunnittelu edellyttää muuntaminen synteesin netlist sisään geometriset tiedot on muodoltaan suorakaiteen kutsutaan kaavoista.Yleensä takapäätä suunnitteluprosessissa on toimia kuten eristämistä, floorplanning, harjoitteluun, reititys, Kongon demokraattinen tasavalta, LVS, lois louhinta ja sukupolven GDS-II edellytetään valimo on siru valmistukseen.Ennen lähettämistä GDS-II peittää valmistelu suunnittelu pitäisi todentaa sign-off välineitä sen varmistamiseksi, että ei riko mitään suunnittelun sääntöjä, valta ja signaalin eheys.sitä pidetään erittäin vaikea, mutta mielenkiintoinen domainin VLSI design.Huippuluokan työkaluja tarvitaan tähän tarkoitukseen.

Kaikki parhaat

Udaikumar

Lisäksi u on vähemmän työpaikkoja Backend kuin etureuna .. Mutta u do erittäin laadukasta työtä on

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back