Auta minua. . . Joka ZigBee on halpa ja paras

[Quote = gane26] on kaikki olemassa / liittyvistä / projektin eri piirejä ZigBee. . . [/Quote] No olen käyttäen Atmelin Bitcloud Pro pinoa käyttäen ZigBit moduulit. [Url = http://www.atmel.com/products/zigbee/zigbit_modules.asp] Atmel Corporation - MCU Wireless - [/url] On tapa käyttää moduulit ilman yhtäkään riviä sulautettujen ZigBee-koodin, mutta vain käyttää serial net, joka on AT-komennot sarjaportin. Joten voit käyttää PIC tai mitä MCU haluat lähettää / vastaanottaa komentoja / pois moduulin. Alex

Jokin idea ETRX351 ja ETRX357 & XBee 2 - ZigBee UART liitäntä 1 koordinaattori ja 5 solmua??? plz kertoa minulle

Sinun täytyy setup eräs koordinaattori, yksi reititin ja neljä lopussa laitteita, reititin toimii myös pää laitteeseen.

Olen viimeistellä XBee ZNet 2,5 ja XBee-PRO ZNet 2.5 .. . Haluan vertailun kaavion XBee ZNet 2,5 ja XBee-PRO ZNet 2.5. . . . Plz auttaa minua. . .

[Url = http://www.youtube.com/watch?v=G_ScqGDY2eo] XBee vs XBee-PRO - YouTube [/url] Lukeminen PDF yllä olevasta linkistä löydät vertailuun kaksi. Jos sitten tarkistaa hintaa niin, tulet johtopäätöksenne. Toivottavasti auttoi.

Voiko kukaan tietää ETRX35X ZIGBEE -> Tuetut verkkorakenteita, kanavien lukumäärä, Addressing asetukset, käyttölämpötila, Idle Nykyinen (vastaanotin pois päältä) Virta sammuu Nykyinen, Toimintataajuus Band, sarjaliitäntä Data Rate. . .

Se on kaikki kirjoitettu tuote käsikirja: [Liitä] 59565 [/ATTACH]

i viimeistellä XBee ZNet 2,5 ja XBee-PRO ZNet 2.5 .. . Haluan vertailun kaavion XBee ZNet 2,5 ja XBee-PRO ZNet 2.5. . . . Plz auttaa minua. . .
XBees kanssa "PRO"-merkintä osoittaa tehovahvistimen on sisällytetty muotoilu, mikä lisää valikoimaa tietyn laitteen. Kuitenkin haittapuoli on virrankulutus kasvaa myös jyrkästi, vähentää akun suunnittelu, jotka käyttävät niitä. BigDog

ETRX35X ZigBee on kustannustehokas lähes kattavat 60m matkan, vähän virtaa consumption.why ihmiset käyttävät XBee moduulin??? Ei mitään haittaa ETRX35X??? auttakaa minua

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back