Auta minua (lisätä kaistanleveyttä microstrip antennilla)

E

eg4889

Guest
hi. Olen työskennellyt design microstrip patch antenni xfdtd.i on kokoa laastari lisääntyvän kaistanleveys Sitten pitäisi kiertää se laastari. (Voisin Paikannetaan laastari ja Siz OF sen kasvattaa kaistanleveys) kenellekään, että on esimerkkejä tai tiedostoja tässä tapauksessa tai samaa hanketta siitä, lähetä minulle hyvä kiitos.

Hei, voimme lisätä kaistanleveyttä, 1.Making aukkoihin Microstrip Patch tai 2.By lisääminen Parasiitti jäähdyttimen

Lisäksi voit lisätä thikness alustan ja vähentää jatkuvasti eristävänä.

1. lisää leveyttä antennin kertoimella 1,5 * L (L = resonanssi pituus). 2.increase korkeus laastari maasta. 3. Voit muuttaa painetun laastarin painettu dipoli, joka yleensä on BW 25-30%. parhaiten huomioon

hi.how voin lisätä loistaudit jäähdyttimeltä antenni? Onko ohut kerros? Mitä se on? voi selität sen? Kiitos paljon.

Sijoittamalla toinen lappu jäähdyttimen laastari (muodossa pinoaminen) etäisyydeltä sanoa noin 0,08 lamda päässä jäähdyttimen laastari. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 2 tuntia 9 minuuttia: [/color] [/size] hi eg4889, tarkemmat puhdistuma mennä tiskien loistaudit rakenne tiedosto on liitteenä pdf-muodossa.

Lois rakenne voisi olla AMC rakenne, on se uusi ajatus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back