Auttakaa minua ulos tulkita yksi FPGA hajaspektri koodi

A

ajaykumar123

Guest
Hi friends,
Tämä on minun ensimmäinen viesti tässä forum.Actually haluan käsityksen jäljempänä mainittu asia

Oikeastaan im osaksi reengineering hanke. On lähettimen joka käyttää hajaspektri technicue.Ensin raakatietoja bittiä ovat FEC koodattu (K = 7,1 / 2). Sitten sen leviämisen kunkin bittinen kerrotaan 1023 bittiä, että PN järjestyksessä.Tämä leviäminen on tehnyt FPGA.Nyt vähän tämän leviämisen koodi sijoitetaan 3 bitin rekisteriin ja shifte oikealle kullakin kello pulssin.Kolme bittiä se käyttää hakemisto on lookup taulukko, joka toimittaa yhteensä 252 bittiä [18 x 14 bittiä]. Nämä bittiä syöttäminen 14 bittisen laitteiston DAC muuntaa ne

En voi tehdä sitä ulkoasua laatimista täytäntöönpanoa. Voiko kukaan auttaa tulkitsemisessa

Mielestäni se on eräänlainen interpoloimalla filter.But jos on, miten sitä tulkitaan. Myös laitteiston DAC on 4x interpoloimalla inbuilt siinä.

Joten auta minua, miten tulkita etsiä taulukosta implentation.
tarvittaessa i post koodi myös

Tkanks

katso tätä kuvaa
abstraktisti tämän tiedosto:

Kasvava kiinnostus ultra-wideband (UWB) viestinnän on synnyttänyt tarpeen
varten testipenkkinä UWB-järjestelmät.An FPGA-pohjaisten ohjelmistojen määritelty radio tarjoaa sekä postfabrication
määritelmä, radio-ja runsaasti rinnakkaisen prosessorin tehosta.Tässä diplomityössä esitellään
että FPGA suunnittelu ohjelmisto-Defined Radio kohdistettu impulssi ultra-wideband signaaleja.
Järjestelmä pystyy tehokkaasti näytteenottotiheys enintään 8 G-näytettä / s käyttäen timeinterleaved
näytteenotto kahdeksan 1-GHz ADCs.Järjestelmä voidaan myös välittää
UWB pulssin avulla lähettimen aluksella, joita FPGA.Tässä thesis, että FPGA
suunnittelu keräämis-ja viennin tiedot kahdeksan ADCs esitetään, yhdessä kahden
järjestelmiä, jotka hyödyntävät sen lähetinvastaanottimen:
koehanke perustuva nettoutetusta suodatin viestinnän
järjestelmään, ja kauko elintoimintojen seurantaa.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back