avoimen piirin DC-moottorin ohjaus

S

seyyah

Guest
Avoimen silmukan PWM valvonta tasavirtamoottori, mikä tekee käynnistysmomentti riittää kuorma aloittamaan liikkumisen?
Esimerkiksi jonka valinta on hyvä tähän tarkoitukseen
1000 rpm 24V 300W moottori?tai
1400 rpm 24V 300W moottori?tai
1400 rpm 24V 200W moottori?tai
1000 rpm 24V 200W moottori?
Olen myös valintoja käyttää vaihteen kierrosta suhde 5-10.
Yritin 1 / 10 kierrosta suhde ja 200W 1400rpm moottori.On ongelmia alkaa, ja huippunopeus on tarpeeksi lähellä (se musnt olla alhaisempi nopeus)

On 1000rpm 300W moottori välityssuhde 1 / 5 auttaa minua?
Mitä muita ehdotuksia, voit ehdottaa?

Mielestäni sinulla on hämmentynyt kitkaa, Watt ja välityssuhde.
Jos järjestelmä ei ole kitkaa, sinun tarvitsee vain laskea välityssuhteen ja moottorin rpm, tiedät tuotoksen rpm.Sinun ei tarvitse pelätä watin moottori.

Mutta itse asiassa, kitka tulee.
Joten, sinun täytyy huolta on vääntömomentti.
Tarkoitan, enemmän Watt ja vähemmän rpm moottori antaa sinulle enemmän vääntöä voittaa alkaen kitka (staattinen kitka).
Ja enemmän välityssuhde, enemmän vääntömomentti saat.Eli 1 / 10 on tuotannon enemmän vääntöä kuin 1 / 5.

Kyllä, se on vaikea laskea, koska monet muuttujat.Ja kitka on vaikea mitata.
Olen sugged voit tarkistaa moottorin vääntömomentin ensimmäinen.
Ja laskettava uudelleen tämän ongelman.
Kokeile virhe muulla tavalla.

Sikäli kuin tiedän, DC-moottorit eivät yleensä valvotaan avoimen piirin koska nopeuden muutos johtuu muutoksista syöttöjännite on paljon suurempi kuin AC Motors.Itse asiassa AC moottorin nopeus riippuu hyvin paljon taajuudella kuin jännite.

CMOS kirjoitti:

Sikäli kuin tiedän, DC-moottorit eivät yleensä valvotaan avoimen piirin koska nopeuden muutos johtuu muutoksista syöttöjännite on paljon suurempi kuin AC Motors.
Itse asiassa AC moottorin nopeus riippuu hyvin paljon taajuudella kuin jännite.

Hei!
Mielestäni vääntömomentti moottorin riippuu teho moottori.Mutta teidän tapauksessa, mielestäni u pitäisi olla nykyistä säädöllä, aion parantaa alkaa vääntömomentin moottori.
Onnea!

Samaa mieltä, että manfacturing, avoimen piirin valvontaa käytetään ajo tasavirtamoottori rajoitetun kytkimet

Kaikki piirin suunnittelu tällaista ehtoa?

Käynnissä kasvit tasavirtamoottorit valvotaan sekä Vääntömomentti ja nopeus.
Katsokaa paperitehtaiden näette paljon niitä.

Paperitehdas tehdas omistettu tehdä paperia sellun ja muiden ainesosien
http://en.wikipedia.org/wiki/Paper_mill

Se on hyvä esimerkki soveltamista continious Ohjaus teoria.

jamesyang1209 kirjoitti:CMOS kirjoitti:

Sikäli kuin tiedän, DC-moottorit eivät yleensä valvotaan avoimen piirin koska nopeuden muutos johtuu muutoksista syöttöjännite on paljon suurempi kuin AC Motors.
Itse asiassa AC moottorin nopeus riippuu hyvin paljon taajuudella kuin jännite.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back