AVR ongelma

W

wakaka

Guest
Hi all, I, m uusi AVR.Olen vain luodaan yksi ADD rinnakkaisporttiin ohjelmoija ohjelmoida AVR, ohjelmisto on ispprog.
(1) I liittää MOSI, MISO, SCK, RST, GND, VCC nastaisesta ATmega8535.i pystyi ohjelma sitä.

(2) Liityn MOSI, MISO, SCK, RST, GND, VCC nastaisesta Attiny2313.I cant ohjelma sitä.Vasta kun i lisätä kidetiheys on Xtal1 ja Xtal2 pin on Attiny2313, vain voin ohjelma sitä.

Kysymys on y?plz auttaa, kiitos.

Hei
En ole varma, mutta muistan, Attiny2313 ei sisäisen kellon.
jos olet määrittänyt sulake vähän ATmega8535 työskennellä kristalli sitten ei voida ohjelmoida sitä ilman kristallia.
terveisin

Tiny2313 ei ole sisäinen kello joten ainoa syy, en näe, miksi se wount työtä jos sulakkeet on asetettu ulkoinen oskillaattori.

jos ei ole väärässä, kun ne toimitetaan tehdaslähetyksestä suurin osa avr
n on asetettu sisäiseen rc oskillaattori ja Björn on oikeassa sanoessaan, että AVR:
n sulakkeet käytät on asetettu ulkoiseen kideoskillaattorin.

Tiny2313 sisäinen kello on oletuksena poissa ja ATmega8535 sisäinen kello on oletusarvoisesti käytössä

Tämä ei ole hyvä ..... minun ATmega8 on lukittu ...... Olen yrittänyt toimittaa neliön aallon kanssa 2Mhz taaj on XTAL1 pin, mutta se ei tunnista sitä.
Mielestäni ISP ohjelmoija yleensä mis-ohjelma sulake aivan yhtä i din vaihtaa sulake bit.
Voiko kuka tahansa ehdottaa:

1.A DIY HV ohjelmoija kanssa kaavamaisen ja firmware minun avata minun AVRs

2.A simple DIY rinnakkain ISP ohjelmoija AVR.

Kiitos.Lisätty jälkeen 12 minuuttia:toinen ongelma i edessä on ohjelmoijan Olen käyttäen on http://www.amwaw.edu.pl/ ~ adybkows / Elka / ispprog.html
Olen asettanut sulake vähän ATMEGA8 on CKOPT = 0
CKSEL3 ... 0 = 1 (eli käyttämällä 12Mhz kide)
Olen liittänyt Xtal1 ja Xtal2 nastainen on 12Mhz kristall, sitten voin aloittaa ohjelmointi.
Ongelmana on se aina pysäkit puoli tavalla ennen Maali mukainen.
Sitten aseta se takaisin sisäisen kellon (CKSEL3. .0 = 0001) ja yritä ohjelmoida saman hex-tiedoston, se on ohjelmoitu kitkattomasti.
Joten itse wats ongelma?on Ohjelmoija ongelma?ohjelmiston ongelma?M8 ongelma? Sulake bittinen asetus väärin?
Plz neuvoja, kiitos.

wakaka wrote:

Tämä ei ole hyvä ..... minun ATmega8 on lukittu ...... Olen yrittänyt toimittaa neliön aallon kanssa 2Mhz taaj on XTAL1 pin, mutta se ei tunnista sitä.

Mielestäni ISP ohjelmoija yleensä mis-ohjelma sulake aivan yhtä i din vaihtaa sulake bit.

Voiko kuka tahansa ehdottaa:1.
A DIY HV ohjelmoija kanssa kaavamaisen ja firmware minun avata minun AVRs2.
A simple DIY rinnakkain ISP ohjelmoija AVR.

Minulla oli samanlainen ongelma ..tätä tarkoitusta varten i käyttää avreal32 ohjelmoija sw joka voi toimittaa kello sinun mcu klo LPT nastainen.Tässä tapauksessa voit ohjelmoida mcu vaikka virta vahingossa on ext.OSC

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back