Beginnners dilemma / matka

W

white_shadow

Guest
Ryhdyin ensimmäistä lukea Myke Predko
n suunnittelusta ja customizing PIC mikro.Kirja oli liian kehittynyt minulle.Olen tajunnut minun tarvitsi oppia jotkut perusasiat ensin aessmbly.

Luin Assembly askel askel Duntemann.Se on hieno teos, ja se antaa sinulle paljon parempi käsitys siitä, miten mikro sekä tietokoneita yleensä.Nyt kun olen tehnyt tämän kirjan, jossa minun pitäisi mennä seuraavaksi.Duntemanns kirja oli suuri, mutta se käsitellään 8086/8088 kokoonpano.En voisi olla jopa käyttää suurimman osan koodi annetaan näytteitä, koska he olivat liian vanhoja.Ovatko nämä ohjeet siirrettävissä muihin MCUs.

Seuraava Aion lukee Art of Assembly.Mutta jälkeenpäin Haluaisin kapea se alas minun käsittelyssä on 8051, AVR tai PIC kokoonpano Ohjeisto.

Tarkoittaako tämä näyttää oikea tapa edetä asiassa?Jos näin on, mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi.Mitä todellinen kokoonpano koodaus, Duntemanns kirja antoi minulle hyvin vähän.Suurin osa koodi ei koota.

 
Apple Pay to rozwiązanie które w założeniu ma uprościć płatności bezgotówkowe. Eksperci Sophos już teraz głośno zastanawiają się nad bezpieczeństwem tego produktu firmy z Cupertino.

Read more...
 
Quote:

Seuraava Aion lukee Art of Assembly.
Mutta jälkeenpäin Haluaisin kapea se alas minun käsittelyssä on 8051, AVR tai PIC kokoonpano Ohjeisto
 
Kiitos Sam.

En ole erityisesti kaikista MCU, ei ainakaan tällä hetkellä.Kuten aiemmin totesin Duntemann kirjan oli hyödyllistä, sillä Art of Assembly myös.Uskon puute ohjelmatyön tausta, että monet muut ovat, kokoonpano on erinomainen paikka aloittaa.
,
I'll check out kyseisissä sivustoissa.Kiitos jälleen.

 
Löysin online kirjoja MikroElectronike todella hyödyllinen ...

http://www.mikroelektronika.co.yu/english/index.htm

... erityisesti siinä, picbasic ... hyvä lähtökohta minulle ...
Onnea

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top