Communitcation kanssa RFID-lukija TRF7960, HELP HELP HELP

M

MohammadElwakeel

Guest
Dear all,

Minulla on kysymys, ja oikeastaan voisi käyttää apuanne.

Tällä hetkellä olen työskennellyt hankkeen RFID-lukija.Huomasin, että suurin osa RFID-lukija pelimerkit markkinoille ovat yhteensopivia ISO14443-protokollia, mutta heillä on FIFO puskuri, joka pitää hallussaan kehyksiä koskevan pöytäkirjan.Tarkoitan,
että jos haluan lähettää komennolla kuten herättämistä tai HALT, minulla on luotava asianmukaiset puitteet ja komento mukaan ISO-protokollaa ja sitten lähettää, että kehys on FIFO on lukijalle.

On se, mitä juuri sanoin oikein?

jos näin on,
onko olemassa mitään kirjastosta toimintoja, luo kehykset minulle, että on esimerkiksi toimi näin

* frame_ptr herättämistä (void); / / toiminnon luo puitteet komento herättämistä ja palauttaa suunnannäyttäjä frame

jos ei, voisitteko kohta minua niitä?

Lisäksi on olemassa yksi RFID-siru, joka ei muotoilu minulle esimerkiksi, jos voin lähettää byte 0xDB esimerkiksi sirulle käynnistää herättämistä järjestyksessä.

on olemassa yksi siru, joka voi tehdä tämän?

kiittää teitä niin paljon, kiitos Tarvitsen teidän apuanne, koska olen hyvin lähellä minun graduaatiota hankkeen toimituspäivää.

Hei,
olet to setup jono, joka omistaa tiedot, jotka on lähetetty ja sai tunniste.Jos kuvaat vian yksityiskohtaisemmin,
voin ehkä auttaa sinua.

Tom

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back