Design oskillaattorin avulla 0.13um tech

N

najhannur

Guest
Hei kaverit ...

Olen suunnittelussa oskillaattorin, joka aikoo tuottaa siniaallon todennäköisesti käyttävät 0.13um Tech.Olen lukenut joitakin Suggestion for oskillaattorin suunnittelu.
Oskillaattori voitaisiin käyttää aaltomuodon generaattori osa järjestelmää (voidaan käyttää digitaalinen ohjain).Olen varma, että minun täytyy suunnitella monokokonaisuutta ympäristössä.

Kysymykseni ovat:

1. Mikä on paras mahdollinen tapa suunnitella oskillaattori, jossa voin käyttää kellon sukupolven ja luoda sini aaltomuoto .. ja minun täytyy suunnitella PLL?

2.Onko se hyvä paikka aaltomuodon generaattori on samalla siru ja valvontajärjestelmän .. eli tai se on parempi olla ulkoinen kello.

Toivottavasti voi antaa minulle vihjannut ...

Kaikki olette pyytäneet johtuu hakemusten olet huolissasi.
1.Jos haluat vain kellon, joka ei ole liian korkea, ja sen taajuus on kiinteä, voit käyttää Crystal oskillaattori, joka on yksinkertainen.Ja jos haluat useita eri taajuudella, PLL on hyvä valinta.mutta se on monimutkaista.
2.Vuonna SoC, siru on järjestelmä, emme halua muita ulkoisia komponentteja.Suosimme Kello on sisäinen.
Mutta sovellukset pienessä verkossa, voit käyttää ulkoista kelloa on helppo toteuttaa.

Se on minun mielipiteeni.Toivottavasti se voi antaa sinulle apua.

Ryanin

Thanx,

En ole varma, onko minulla on vain yksi taajuus tai useamman taajuus.mutta minun täytyy luoda eri vaiheissa signaali siniaalto ja digitaalinen kello valvontaan siniaalto signaali.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back