DSP kanssa FPGA

B

bercam

Guest
Yritän työskennellä sopeutumista suodattimia FPGA.Olen ajatellut edullista ratkaisua tällaisten meille Cyclone ja / tai SpartanIII.Olen jonkin verran kokemusta UC ja DSP:
n, mutta en tiedä, kuinka työskennellä FPGA.

On DSP kirjasto, työkalupakin tai VHDL-koodi on kirjoitettu?

Cyclone Ep1c12 on 20multipliers ja SpartanXC3S200 on 12.Onko tämä lähinnä Tavoitteena on valita laite?.

Thanks in advance.

Älkää unohtako, että digitaalisessa suodattimet sinun tulee tehdä MAC laskelmat.Tämä tarkoittaa sitä, että voit kuluttaa huomattavan määrän logiikkaa Cyclone tai spartalainen laitteiden toteutatte lisätoiminto toimintoja.
Tutustu Lattice uusin käyttöön laitteita myös.Olen jo kehittämässä suunnittelun ECP.Toteutetaan 1024FFT antaa ylivoimainen suoritus.
Pitää ottaa huomioon:
Suoritus
Algorithm
Arkkitehtuuri
Hinta
Työkalut (Simulink)

Oletko varma, että Cyclone laite has hardware mielipidevaikuttajille?

Se on samalla kun katselin vielä Cyclone arkkitehtuuri, mutta jos muistan oikein, sillä ei ole mitään laitteistoja mielipidevaikuttajille - jos thats tapauksessa sinun on rakennettava heitä logiikan kankaasta, ja 20 * pehmeä * mielipidevaikuttajille luultavasti käyttää enintään kaikki laitteen resurssit!

I'll mennä ja kaivaa pois käyttöturvallisuustiedotteeseen.

Mitä mukautuva suodatin,
Suosittelen teille rakentaa Tietotie
jolla pannaan täytäntöön yhdessä vaiheessa, että suodatin
ja koko suodatin on laskettu sarjatuotantona, eli.
N vaiheita N jaksoissa.
Sitten kerroin määrä mahtuu laitteeseen.
Toinen tehtävä on laskea ennuste virhe.
Tähän tehtävään asianmukaisen Tietotie tarvitaan hyvin
joka myös saa tulosta N jaksoissa.
Voi olla hakutaulukkoa tarvitaan, jotta voidaan laskea
neliöjuuria jne.
Te näette, että tällaiset käyttäytymiseen on samanlainen DSP täytäntöönpano
paitsi että K komentoja yhden ainoan ohjelman iterointia
on laskettu, että yhden vuorokauden aikana.

Suhteessa Cyclone mielipidevaikuttajille Olen nähnyt tätä linkkiä noin DSP-toimintoja.

http://www. @ ltera.com / tuotteet / laitteet / pyörremyrskyn / ominaisuudet / cyc-dsp.html

Nyt epäilemättä on, nämä mielipidevaikuttajille ovat kiinteään rakenteeseen tai he syövät FPGA varoja kunkin täytäntöönpanoa?

Onko Simulink suoran käännöksen suuri määrä FPGA?, Täytäntöönpano on pahin kuin VHDL kuvaus?

Quote:

Suhteessa Cyclone mielipidevaikuttajille Olen nähnyt tätä linkkiä noin DSP-toimintoja.h ** p: / / www. @ ltera.com / tuotteet / laitteet / pyörremyrskyn / ominaisuudet / cyc-dsp.htmlNyt epäilemättä on, nämä mielipidevaikuttajille ovat kiinteään rakenteeseen tai he syövät FPGA varoja kunkin täytäntöönpanoa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back