EBG rakenne mallinnus vuonna CST

Hei kaikki

kyllä olen samaa mieltä piboo_Olen nähnyt joitakin artikkeleita, jotka malli microstrip linjan yli EBG rakenne luonnehtimiseksi pinta-aalto bandgap tehty EBGs,

Prafuldeo voit lähettää mallin maa s21 tulos niin voimme käyttää, onko sinulla mitään virhe mallinnuksen tai ehdottaa jotain muuta ratkaisemaan ongelman

terveisin
Shahid

Hei piboo ja Shahid.
Kiitos, että vastaat minun kyselyn.Olen liittänyt minun CST malli, joka on sama kuin Samii
n Microstrip antennin kanssa EBG paperilla.Olen mallina 8x5 EBG 50 ohm microstrip linja päälle.Mutta tällä menetelmällä En voi vastata tulokset paperilla tuloksia.Atleast minun pitäisi saada sama bändi-aukko kuin paperilla.Olen myös liitteenä tulosta sivun paperi.Myös saman paperin samii hänen simulaatioiden avulla äärettömän pieni dipoli lähdekoodi ebg välillä.Voimmeko tehdä sama CST?Ilmoita minulle, miten hän voi saada oikeita tuloksia käyttämällä CST.Thanks and Regards.

Praful
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

hi prafuldeo

En pysty avaamaan mallia.version CST käytät?voit yrittää lähettää malli uudelleen

regads

hi Shahid

Avaa prafuldeo
n hanke:
1 / avoimen hankkeen -> bugg
2 / lisätä muuttuja p, g ja h
3 / Open ja päivittää historia luettelo

Sitten se toimii

terveisin

Piboo

Hei Shahid.
Olen käyttänyt CST 2009 tähän hankkeeseen.Kerrothan, jos sinulla ei voi avata hanke.

Terveisin
Praful

hi prafuldeo

hyvin, en ole vielä pystynyt aloittamaan hankkeen

Yritin määritellään muuttujat p, g ja h ja sitten yritti päivittää historian luettelo

mutta se kertoo muuttujan arvot ovat liian pieniä.

Mitä arvoja minun tulisi käyttää p, g ja h?

terveisinhuom: myös i cant
ks. tämän mallin mikro nauhat linjan yli EBG rakenteet on Samii paperi, jotka mainitsitte postitse?
niin voitteko kertoa minulle, johon paperi tuloksia olet verrattuna ur tuloksia?
myös siitä, miten ja päätti siitä microstrip linja leveys?sen pitäisi olla 50 ohm rivi matching kanssa aalto satamaan.niin, jonka paksuus ja Er u laskemisessa käytettävä microstrip linja leveys 50 ohm ominaisuus impedanssi?

Hei Shahid ..
Kiitos vastauksesta.Paperin im yrittää simuloida on Fan Yang ja Yahya Rahmat-Samii, Microstrip Antennit Integroitu Sähkömagneettinen Band-Gap (EBG) Structures: A Low Keskinäinen Coupling Design for Array ". Mallin Olen ladannut on yksinkertainen EBG suunnittelu perustuu paperille. Haluan, että bändi-aukko varten, mutta käyttäen finite EBG rakenne sanoa 6x6 soluja. Määräaikaistarkastusten ääriolosuhteissa menetelmä jäljittelee ääretön EGB mutta sen ei ole hyvä todellisia ehtoja. microstrip I käytetään 50 ohm nettoutetusta. Mutta tulokset Minulla on ei vastaa julkaistu tuloksia. Joten jos sinulla on simuloitu tämän paperin kerro siitä minulle. Myös Lataan CST 2008 malli samalla niin, että voit avata sen.

Terveisin
Praful

hi prafuldeo

hyvin thats miksi pyysin teitä minun viimeinen viesti.Voin näe mitään mallia teidän tarkoitettua paperia, joka on simuloida microstrip linjan yli EBG rakennetta.

luku, jonka mainitsitte on infinitisimal diple ympäröi rajallinen EBG soluja.

niin kuinka voit saada vertailukelpoisia tulos oman mallin ja tämän asiakirjan malli?

Voitteko selittää?

Lisäksi kysyin, kuinka u malli 50 ohm microstrip linja?
En voi saada 50 ohm sinun mallinnettu linja.thats miksi kysyin mitä paksuus ja permitivity arvo u valita laskentatekijät leveys linjan

Toivon nyt, u ymmärtää whay pyydänterveisin

Hei Shahid,
Minä yritän selittää kyselyn täällä.Olen lähetetty uusi säikeen "EBG pinta-aalto kuvaamista käyttäen Samii setup CST" katso, että myös.

Nyt täydellinen EBG luonnehdinta tarvitsemme kahden tuloksen (1) Reflection vaihe (2) Pinta-aalto band-aukko.keinoja löytää pohdinnan vaihe (makro menetelmä & aaltojohto menetelmä) on käsitelty monin paikoin tällä foorumilla ei ole sekaannuksen liittyvät siihen.Nyt olen Etsimme parasta mahdollista menetelmää (mitattuna tarkkuus) saamiseksi pinta-aallon bändi-aukko_On olemassa monia asetukset siihen.Yksi on se, kuten sanoitte Täysi tai irtisanotaan 50ohm microstrip linja.Mutta se antaa suodattimen ominaisuudet, EBG ja olen kiinnostunut pinta aallon vaimennus on EBG.
Toinen tapa on malli yhteen sarakkeeseen EBG ja laita waveguide portteja molemmista päistä ja tehdä rajat määräajoin matkimaan puoliperävaunu ääretön EBG ja mitataan S21 saada bändi-aukko.Nyt tämä menetelmä on lähellä, mutta se ei anna bändi-aukko tiedot rajallinen EBG,
sano 6x6.The tird vaihtoehto on käyttää samii perustaa joka käyttää äärettömän pieni dipoli lähde ja viite koneen reunoista.Saat antenni tarkoituksiin Mielestäni tämä antaa mahdollisimman tarkkoja tuloksia, koska se antaa band-aukko tuloksista riippuen useita EBG riviä.Joten ihmettelin on mahdollista simuloida samaa setup CST?Koska jos voimme tuottaa samoja tuloksia CST sitten me tiedämme, että muut EBG:
n, joka me suunnittelu antaa vääriä tuloksia, ja se säästää aikaa ja vaivaa valmistus ja mittaus.Olen ladannut samii malli on uusi säiettä.
Tutustu ja pohtimaan asiaa.

Thanks & Regards

Hei prafuldeo

hyvin i arvostamme yksityiskohtaista selvitystä EBG luonnehdinta.Yritän vastata joihinkin ur queries.

hyvin mielestäni pinta-aalto kuvaamista käyttäen 50 ohm microstrip linja on paras löytää pinta-aalto bandgap on rajallinen EBG rakenteita.i dont tiedä, miksi te sanotte sen antamalla suodattimen ominaisuudet EBG eikä pinta-aalto bandgap.

mielestäni ei ole mitään eroa näiden kahden välillä.sen jälkeen, kun kaikki bandgap tarkoittaa suodatus aallot ja tarkastelemalla S21 u löytää aaltoja, jotka on suodatettu EBG.

koskevat Samii setup, kyllä olen myös kiinnostunut mallin samaan setup CST.
Olin HAKU teidän mallia.i dont ymmärrä, miksi olet käyttänyt aaltojohto sataman reunaa?

becoz tällä tavoin olet jännittävä kaksi porttia, että diskreetti sataman ja waveguide satamassa, joka mielestäni u dont halua.korjata, jos olen väärässä.

Aion kokeilla myös ajatella ja malli sama setup CST.ja ilmoitamme sinulle, mikäli saan vakuuttavia tuloksia ja toivon, u tulee tehdä ur loppuun ja jaa huomautuksen.
Uskon kuitenkin, u tarvetta käyttää koettimet havaitaksesi sähkömoottori alalla reunoja varten kaikki taajuusalueella.mutta Samii paperi, jolle ne on piirrettävä E ˛.niin u tarvitse tehdä joitakin käsittely excel saada samat tulokset.
Toivon u tulee succed saada hyviä tuloksia.
toivoa olla yhteydessä u tästä aiheesta

hurraa
Shahid

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back