Enkö ole fiksu tehdä tehtävän?

W

windsnow

Guest
Olen viettänyt 4 päivää käsittelyn oppikirjasta ja vielä ei ole aavistustakaan, mitä tehdä tämän tehtävän?(ainakin ole varma, mitä ASM-kaavion pitäisi näyttää) Jokainen mielestäni tämä on vaikea tai en ole fiksu?

http://www.cs.sfu.ca/CC/250/dixon/ASSIGNMENTS/043/assign3.pdf
plz minulle apua.

Quote:

Kukaan mielestäni tämä on vaikea tai en ole fiksu?

Bluechem kirjoitti:Quote:

Kukaan mielestäni tämä on vaikea tai en ole fiksu?

Ok Ennen kuin teet koodaus VHDL-tai muu ..
Suunnittelun ansiosta ..Tarkoitan kynällä ja paperilla tehtävä kaikki osat. Katso kuinka ohjaussignaalit on tarkoitus toimia
Etsi sitten koodinpätkä, että Wil kuvaavat bigguest estää lisää sitten logiikkaa, että olet jo suunnitellut ...

Yksi asia piristää sinua on huomata, että joskus ihmiset vahvistetaan ajatuksia siitä, miten asioita ja unohtaa muita keinoja.Psykologiassa on tila, jota kutsutaan "toiminnallinen kiinteys", joka on samanlainen.Tämä on riippumaton tiedustelun tai taitoja.Ihmiset eivät tarvitse käytännössä käyttävät heidän mielikuvituksensa ajattelemalla kaikkia tapoja, ei väliä kuinka naurettavaa, ratkaista ongelman.Kokeile Näin tavallisissa jokapäiväisissä tilanteissa, kun sinulla on aikaa miettiä ennen kuin tekee jotain tai sen jälkeen.

Englanti Sana insinööri tulee kreikan ja latinan sanasta ja kekseliäisyyttä.Tämä sovellus on mielikuvitus on tärkeintä tehdä suunnittelukonstruktioita.

Olen relearning VHDL nyt.Tutkittuaan verkkosivuusi uskon käyttää sitä auttamaan minua.Aion työskennellä läpi tehtävät ja jos voin tehdä niitä minä autan sinua ulos.
Mitään lupauksia kuten olen kiireinen töissä, mutta olen aiemmin kätevä klo VHDL jotta voisin keksiä jotain ...

joc_06 kirjoitti:

Olen relearning VHDL nyt.
Tutkittuaan verkkosivuusi uskon käyttää sitä auttamaan minua.
Aion työskennellä läpi tehtävät ja jos voin tehdä niitä minä autan sinua ulos.

Mitään lupauksia kuten olen kiireinen töissä, mutta olen aiemmin kätevä klo VHDL jotta voisin keksiä jotain ...

Minä autan sinua, mutta en anna hankkeen sinulle.En ole edes varma, voinko tehdä sen itse.
Olin opiskelija itse vasta vähän aikaa sitten, ja katsoa taaksepäin joitakin hankkeita olen kopioinut Tiedän, minulla olisi ollut paljon parempi, että tentit ja tulevia toimia, jos olen tehnyt juttuja itse.
Minä katson sitä tänään ...

joc_06 kirjoitti:

Minä autan sinua, mutta en anna hankkeen sinulle.
En ole edes varma, voinko tehdä sen itse.

Olin opiskelija itse vasta vähän aikaa sitten, ja katsoa taaksepäin joitakin hankkeita olen kopioinut Tiedän, minulla olisi ollut paljon parempi, että tentit ja tulevia toimia, jos olen tehnyt juttuja itse.

Minä katson sitä tänään ...

Olen nähnyt, mutta koskaan tehnyt ASM kaavio ennen.
Olemme aina käytetty valtion kaaviot.

Voit opettaja käyttää paljon merkinnällä erilainen kuin minun.Minun täytyy katsoa läpi muistiinpanoja.haluan lähestyä ongelmaa eri tavoin, mutta ei hyvältä niin teen sen hänen tavalla, joka edellyttää oppimisen ASM kamaa.

joc_06 kirjoitti:

Olen nähnyt, mutta koskaan tehnyt ASM kaavio ennen.

Olemme aina käytetty valtion kaaviot.Voit opettaja käyttää paljon merkinnällä erilainen kuin minun.
Minun täytyy katsoa läpi muistiinpanoja.
Haluan lähestyä ongelmaa eri tavoin, mutta ei hyvältä niin teen sen hänen tavalla, joka edellyttää oppimisen ASM kamaa.

Teidät toteaa eivät ole hyviä, ja minulla ei ole pääsyä mano varaa.
Ongelma on epäselvä, ja minun täytyy tehdä oletuksia täydentää sitä.
Se kestää jonkin aikaa ...

joc_06 kirjoitti:

Teidät toteaa eivät ole hyviä, ja minulla ei ole pääsyä mano varaa.

Ongelma on epäselvä, ja minun täytyy tehdä oletuksia täydentää sitä.

Se kestää jonkin aikaa ...

Olen tehnyt tilakaavio ja se näyttää ok.
Minulla ei ole skanneri joten en voi ladata sen, mutta se ei ole liian kova.

Ensinnäkin riippumatta siitä, kuinka voit toteuttaa ongelman laitteiston valtion kaavion tai ASM-kaavion on samanlainen joten opettajat req 2 kaavioiden kahden laitteiston skenaario on näyttää väärin minua.

Jotta kaavio sanon.sen Moore kone 4 todetaan.ensimmäinen S0, joka edustaa CL = 0, pop = 0, push = 0 ja EMP = 0.

Jos S0 olet syöttää push = 1 ja koko = 0 sitten goto S1 jossa alkuun arvo = tiedot

Jos S0 olet syöttää pop = 1 ja jos EMP = 0 then goto S2 jossa out = seuraava arvo pino
jne. jne.

Myös täyttää missä menevät S1 Sx ja S2 Sx jne.

Se ei ole niin kova.

Laitteistoa täytäntöönpano Nyt alkaa hieman erilaisia, jos käytät valintaa 1 - reg-tiedostoa tai 2-4 muutos reg's.

Tarvitset 4-bittinen laskuri nähdä, jos pino on täynnä tai ei liian.

En usko, ASM kaaviot ovat hyvä tapa, mutta te sanotte, voit muuttaa valtion ASM.

Nyt on tehtävä ...

joc_06 kirjoitti:

Olen tehnyt tilakaavio ja se näyttää ok.

Minulla ei ole skanneri joten en voi ladata sen, mutta se ei ole liian kova.Ensinnäkin riippumatta siitä, kuinka voit toteuttaa ongelman laitteiston valtion kaavion tai ASM-kaavion on samanlainen joten opettajat req 2 kaavioiden kahden laitteiston skenaario on näyttää väärin minua.Jotta kaavio sanon.
sen Moore kone 4 todetaan.
ensimmäinen S0, joka edustaa CL = 0, pop = 0, push = 0 ja EMP = 0.Jos S0 olet syöttää push = 1 ja koko = 0 sitten goto S1 jossa alkuun arvo = tiedotJos S0 olet syöttää pop = 1 ja jos EMP = 0 then goto S2 jossa out = seuraava arvo pino

jne. jne.Myös täyttää missä menevät S1 Sx ja S2 Sx jne.Se ei ole niin kova.Laitteistoa täytäntöönpano Nyt alkaa hieman erilaisia, jos käytät valintaa 1 - reg-tiedostoa tai 2-4 muutos reg's.Tarvitset 4-bittinen laskuri nähdä, jos pino on täynnä tai ei liian.En usko, ASM kaaviot ovat hyvä tapa, mutta te sanotte, voit muuttaa valtion ASM.Nyt on tehtävä ...

1 valtio?

Onko hän hänen päänsä irti?En ymmärrä, miten tämä on mahdollista tai käytännöllistä.Miksi sinun 4 siirtää reg niin.
En voi odottaa, hänen ratkaisu, jos hän virkaa se ylös.

Kuin koodaukseen olen leikittelee muutamia ajatuksia, jotka haluan saada tarkistaa ennen kuin lähden.

Odotan laskuri ei tarvitse tietää, jos pino on täynnä / mikä on korkein arvo, mutta kuten I dont have VHDL Compiler i prob tapa lopettaa tämän.

Aikooko hän post up liuokset?

Te olette mis vuoksi, olen ratkaissut sen odottamaan aion lähettää sen.kahden päivän ajan.
erittäin hyvä ratkaista.

Haluaisin mielelläni nähdä soln.Am v kiireinen työssä niin mahdotonta viettää paljon aikaa tämän lisäksi ongelma on epäselvä.En voi mennä tavalla tai toisella sitä.

Kysymys windsnow:

Oliko opettaja koskaan post up soln varten perse # 3?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back