Ero Diva, Dracula ja Assura?

E

ee484

Guest
Hei, Mikä on ero ja edut käyttäen seuraavia työkaluja?
1) Diva
2) Dracula
3) Assura

Uskon, että kaikki tuotteet Cadence ja he tekevät vastaavia työpaikkoja, kuten Kongon demokraattisessa tasavallassa, LVS, ja loistaudit uuttoja - fyysiset tarkastukset.

Mitä eroja?ja etuja?

miten kaliiperi?Uskon, että tämä tuote on peräisin Mentor Graphics.Onko tämä fyysinen vahvistusohjelmaamme samoin?Jos se on, mikä on Kaliiperiltaan samalle kadenssi edellä mainittujen tuotteiden?

Yksityiskohtaiset selvitykset ovat tervetulleita.

Kiitos, että käsittelyssä / vastausmenettely.

Paras,
B

Olen experiance käyttäen kaikkia kolmea.

Diva - vastaa kaikesta tasainen eli ei hierartically mikä vaikeuttaa minun experiance varten LVS.Koko tasolla sirut unohtaa sitä!ja se kestää kauemmin.on hyödyllistä pienille modules / yksittäisiä moduuleja.Diva Kongon demokraattisessa tasavallassa,
käytämme sekä DIVA ja assura ja alkaa käyttää kaliiperi.kuitenkin niin kauan kuin kannet ovat ok,
käytämme sekä tarkistaa, viittaus.

Assura on suuri, Kongon demokraattinen tasavalta, LVS - meidän etuuskohtelu ...vie layout ylhäältä solu on solu,
joten tarkkoja tuloksia ja yleensä löydät virheitä nopeasti.Se voi myös highligh nettovaikutus on ulkoasu.Sen nopeammin, koska se ei sitä hierartically kuitenkin setup voi olla vaikeaa ja Kaksoiskappale solujen nimet voivat aiheuttaa ongelmia, kuten useita vcc / mixvdd, mutta voi aina olla kiinteä.

Dracula-mies lopettaa käyttämällä kyseistä vuotta sitten, se oli hyvä, kun voi ymmärtää, mitä mietinnössä yrittää sanoa!

DIVA ja assura käyttää GUI ...
vuonna Dracula, u on tulkita tekstiä tuloksia.mutta tämä ei ole iso juttu, kun u ovat tottuneet siihen.
jos u haluavat paremman työkalun käyttö Kaliiperiltaan!

kuitenkin assura voidaan käyttää yksin-, joka on parempi.eli ilman GUI.
Enemmän joustavuutta.

Kuten olen ymmärtänyt kalibrointi on sekä DIVA ja assura.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back