Etsitkö hyvä ohjelmisto suunnitella mikroaaltouuni onkalo suodattimet

T

Tavarnelle

Guest
Hei kaikki Etsin hyvää ohjelmistojen suunnittelu mikroaaltouuni pesillä suodattimet (iiris, varpaiden jne.). Onko joku voi auttaa minua? Tervehdys Tavarnelle.

Tutustu = Mfilter = by Eagleware. Se on erittäin helppokäyttöinen ja erittäin tarkka ohjelma. Löydät lisätietoja osoitteesta h ** p: / / www.eagleware.com jälkeen suunnittelu suodattimen, simultate ja säädä fitler käyttäen fyysinen malli ja sitten lopulta tarkistaaksesi muotoilu EM-simulaattori ja sinulla on toimiva mikroaaltouuni suodatin varma. Hyvin yksinkertaisia perustason ohjelma DOS julkaistiin Ham Radio vuotta sitten, mutta en ymmärrä 600 MHz kapeakaistainen varpaiden suodatin: minulla ei ollut ongelmia saavuttaakseni suunnittelun tavoitteita. Kirjoittaja väitti, että se toimisi yli 1 GHz, ja osoitti 1300 MHz suodatin. Olen migh on ohjelma listalle, jos olet kiinnostunut. Good Luck / WD

Anteeksi, webdog, tiedän että eagleware sallii sintesys ja simulointi microstrip (alustasta) eikä AIR ... Onko se oikein? : Oops: Haluaisin suunnitella suodattimia ilmaan, esimerkiksi käyttämällä aaltojohto Iris ja / tai ruuveilla Btw, olen kiinnostunut teidän ohjelmisto, jos se design tällaiset suodattimet: wink: Kiitos paljon! Tavarnelle.

hi Tavarnelle! varten aaltoputkityyppiset suodattimia voit käyttää Zeland COCAFIL, WASP NET ja Mician MicrowaveWizard. viimeinen on paras (IMHO). Valitettavasti kaikki ohjelmat ovat kaupallisia. Ystävällisin terveisin. u_f_o

[Quote = Tavarnelle] Anteeksi, webdog, tiedän että eagleware sallii sintesys ja simulointi microstrip (alustasta) eikä AIR ... Onko se oikein? : Oops: Haluaisin suunnitella suodattimia ilmaan, esimerkiksi käyttämällä aaltojohto Iris ja / tai ruuveilla Btw, olen kiinnostunut teidän ohjelmisto, jos se design tällaiset suodattimet: wink: Kiitos paljon! Tavarnelle. [/Quote] Mfilter tehdä design tahansa alustalle haluat! Se voi olla teflonia tai ilman! Jos valitset tyyppi oikein voi suunnitella erittäin helppo varpaiden suodatin tehty metallinen laatikko tangot ja käyttää asetusta ruuvi Hot lopussa säätää resonanssitaajuuden kunkin resonaattori. Se EI laskea varten Helix tyyppiä resonaattori. Eagleware tehdä tarjoamme 30 päivän Try-out ilmaiseksi, miksi ei ole tarkastella niiden verkkosivuilla? He jopa tarjota erittäin hyvät e-kirja mikroaaltouuni suodattimen suunnittelu ilmaiseksi! Se sisältyy niiden help-tiedostot ja mielestäni se löytyy osoitteesta e-kirja foorumi täällä elektroda "HF suodattimien suunnittelija ja Tietokonesimulointi": Randall W Rhea / WD

Hei! [quote = nandopg] Olen käyttänyt Parfil ja ellipsinmuotoinen alkaen WaveCon ( http://www.waveconsoft.com/ ) erittäin menestyksekkäästi jopa 12GHz. NandoPG [/quote] näyttää nämä ohjelmat ovat bugeja ja joita ei ole päivitetty sitten vuoden 2000. mielestäni sinun pitäisi tarkistaa sen tuloksia joidenkin EM-simulaattori. Tarkoitan mikroaaltouuni suodattimia. Näiden ohjelmien tuottaa virheellisiä DXF-tiedostoja. esimerkiksi "rinnakkain kytketyt muuntaja" suodatin DXF-tiedosto on virheellinen resonaattori lengthes ja resonaattorin numero (jos luku on suurempi kuin 4). mutta olen samaa mieltä, nämä ohjelmat ovat erittäin hyödyllisiä alkupiste synteesiä. Ystävällisin terveisin. u_f_o

Hyvä ystävä: Suodattimen mitat tulokseen, Parfil ja ellipsinmuotoinen ovat erittäin tarkka! Olen jo tehnyt kymmeniä mikroaaltouuni suodattimia käyttämällä näitä ohjelmia. Mitä päivityksiä en tiedä, kun sain ohjelman loppuun mennessä vuonna 1997 ja heiltä olen erittäin tyytyväinen tuloksiin Saan. En koskaan käytetty DXF-tiedostoja syntyy näitä ohjelmia tai muita kerran dxf standardi on kärsinyt paljon muutoksia pitkin aikaa. Olen jälleen vahvistaa, että jos joku tarvitsee hyvän ohjelman suunnittelu houkutella mikroaaltouuni suodattimet Parfil ja ellipsinmuotoinen ovat oikea valinta. Haluaisin myös pyytää, että niille jäsenille ilman vaadittavaa kokemusta auttaa muita olemaan hiljaa. NandoPG

Hei! [quote = nandopg] Olen jälleen vahvistaa, että jos joku tarvitsee hyvän ohjelman suunnittelu COAX mikroaaltouuni suodattimet Parfil ja ellipsinmuotoinen ovat oikea valinta. [/quote] erittäin arvokasta tarkistaa! [Quote = Tavarnelle] Haluaisin suunnitella suodattimia ilmaan, esimerkiksi käyttämällä aaltojohto Iris ja / tai ruuveilla. [/Quote] mutta kohde ei ole aivan coax. [Quote = nandopg] Myös haluaisin pyytää niitä jäseniä ilman vaadittava kokemus auttaa muita olemaan hiljaa. [/quote] hyvin outo ilmoitus henkilöä, joka käyttää ohjelmia viisi vuotta ja näyttää ei yrittänyt käyttää niitä microstrip suodattimia! : D PS: Olen hyvin iloinen tietää, että Parfil ja ellipsinmuotoinen tuottaa erittäin tarkkoja tuloksia coax suodattimia. Ystävällisin terveisin. u_f_o

Rakkaat u_f_o, Jos tarvitset houkutella suodattimia kerääntyä onteloita, koska se on tapahtunut ensimmäisellä virkaan tätä säiettä, voit käyttää Parfil tai ellipsin muotoon. Ei epäilyksiä. Henkilö kyseiseen virkaan ensimmäisen kerran pyysi onkalo suodattimet apua, eikö? Joten, sinun täytyy puhua mitä? Uunin suodattimet, eikö? Mutta jos sinulla ei ole mitään sanottavaa onkalo suodattimet, hiljaa! NandoPG

Ei ole mitään vikaa menossa pois tangentit kunhan se edistää kansalaisten ymmärrystä aiheesta. Olen oppinut noin kaksi filtteriohjelmia että en ollut tietoinen. Toistaiseksi kukaan ei ole puhunut alkuperäinen aihe todellinen aaltoputkityyppiset onkalo suodattimia, jotka ovat kuusi puolinen metalli laatikot, jotka pari energiaa toisiinsa reikien lävitse heidän yhteisiä seiniä.

Hyvä flatulent (?) Ole hyvä, tutustu ensimmäiseen virkaan tätä säiettä. Mitä tehdä? NandoPG

eagleware n suodatin kirja on erittäin hyvä muotoilu viittaus.

Voiko joku antaa neuvoja kuudessa puolinen metalli laatikot kytkin reikää (IRIS) niiden välillä? On keskusteltu siitä aaltoputkityyppiset suodatin ohjelmia, jotka ovat ajoittain häiriöitä aaltoputkityyppiset ja tutkimusohjelmista, mutta mitään keskustelua yksityiskohdista ohjelmia aitoa resoanant onteloiden valoa E kentän kytkentä keskenään. Olen yrittänyt mican ja löysi suodattimen suunnittelu oli hyvin tylpän eikä mitään virheilmoituksia kertoa miksi se ei siirry seuraavaan vaiheeseen. http://www.engineers.com/ESEPTUM/eseptum.htm on toinen ohjelma, mutta en tiedä kuinka hyvin se toimii.

rakas, rakas, rakkain NandoPG! [quote = nandopg] Rakkaat u_f_o, Jos tarvitset houkutella suodattimia kerääntyä onteloita, koska se on asian ensimmäistä viestiä tätä säiettä, voit käyttää Parfil tai ellipsin muotoon. Ei epäilyksiä. [/Quote] Minun ei tarvitse houkutella suodattimia! Katso ota ensimmäisen ja kolmannen viestit vain tätä säiettä. Sekä Postin Kirjoittaja on Tavarnelle. Näetkö sana "houkutella"? Näen sanat "onkalo", "aaltojohdon" ja "iirikset". kyllä, näen sanan "varpaiden" liian. koska tämä sana sinulla on oikeus kertoa meille mielipiteesi. mutta sinulla ei ole oikeutta olla hiljaa muita ihmisiä, joilla on enemmän kokemusta suodattimien suunnittelija. Katso seuraava epätasa: onkalo Suodattimet>> coax + aaltoputkityyppiset Suodattimet>> coax suodattimet on se oikea? he he. lopeta mainontaa salakuunnella kalliita kaupallisia ohjelmia, pysäyttää roskapostin, PM minulle, jos haluat tietää mielipiteeni sinulle. Ystävällisin terveisin. u_f_o PS: kun olen desined ensimmäinen varpaiden "houkutella" suodatin (1974), olen käyttänyt kynää, paperia, käsikirja ja sähkömekaaniset laskin.

Hello flatulent! - Noin eSeptum: näyttää se käyttää likimääräisiä suljetussa muodossa kaavat iirikset ja ei riitä tarkka. (Yritin v3.2, en verrattuna mician ja CST mwo tuloksia ja kokeellisen tiedon). - Tietoja mician projekti: millaisia kurjenmiekat Olitko käyttänyt? mitä mician versio käytätte? Ilmoita minulle suodattimen parametrit, ja yritän sitä versiota, joka minulla on. voi olla sinun vaatimukset ole toteutettavissa kanssa Kurjenmiekat? Jos voit pm minulle projekti. Ystävällisin terveisin. u_f_o

Hyvä UFO, 1 - Erittäin mielenkiintoinen yhtälö sinulle kirjoittanut. Valitettavasti en voinut ymmärtää sen varsinaisessa merkityksessä. Mutta yritän kovemmin. Anteeksi. 2 - Täsmälleen vuonna 1974 Käytin IBM / 360 kirjoittamaan ohjelmia mikroaaltouuni rakenteisiin eikä vain paperilla, käsikirja ja sähkömekaaniset laskin. Olen pahoillani uudelleen. 3 - Näyttää siltä, et koskaan käytä Parfil tai ellipsin muotoon ennen. Joten oma kokemus ei oikeuta sinua sanoa ohjelma ei toimi. 4 - Et ole ensimmäinen merkittävä käyttäjä virkaan tätä säiettä. Joten mitä Neuvoin se ei ollut sinulle. 5 - En todellakaan välitä, mitä te ajattelette minua. Olen pahoillani uudelleen. NandoPG PS: Ole hyvä, koskaan PM minulle.

Niille teistä, jotka eivät tunne menneisyyden, IBM 360 oli huippuluokan tietokoneen IBM aikaan. Elektroninen osa oli noin 2 m korkea, 1 m syvä ja 4 m leveä. Syöttö-ja tulostuslaitteet olivat noin 2 kuutiometriä volyymin kussakin. Se vaati noin 4 ihmistä sen suorittamiseen. Ohjelmat olivat "kirjoitettu" ja reikäkortteja yksi rivi per kortti. Kaksi transistoria vahvistin analysoidaan SPICE kesti noin 20 sekuntia juosta ja tuotanto oli painettu paperille 0,7 m leveä. "Grafiikka" olivat tehneet sijainnin ____ ------ ........ ja ******* symbolit raakaöljyn lähentämistä kuvaajan. Mekaaniset laskimet oli ihme katsella. He voisivat tehdä + - x / toiminnot 20 numeroa. He tekivät hienoa ääniä kuin ne lasketaan kokonaan kääntämällä näyttö levyt joissa oli 10 numeroa niiden circumfrence. Ihmiset, joilla musiikillinen kyky olisi Laitenumerot laskea mikä tekisi musiikillinen rytmi kuvioita ja ääniä kuin kone muuttui numeroa ja siirtyi seuraavaan. Myös muistutus siitä, että vain ihmiset, jotka kirjoittavat kuuluisia oopperoita ja sinfonioita saavat olla kriittinen ja äreä toisia kohtaan tällä sivustolla.

hi NandoPG! Olen hyvin iloinen nähdessäni sinut taas! 1 - Ei kommentteja. 2 - Olen pian kyllästyi sähkömekaaninen laskin ja olen pian kirjoitettu minun ohjelma varpaiden ja combline suodattimet, käytä sitä tähän asti joskus eikä minun tarvitse Patfil tällaisia suodattimia. 3 - kyllä, olen käyttänyt Parfil ja ellipsinmuotoinen vain microstrip rakenteita (ks. 2), en ollut koskaan sanonut ne eivät toimi, mutta ne ovat unaccurate tuloksia. yrittävät miellyttää ja olet varma että se on oikein. puolestaan ensimmäinen huomiota ylä estokaista. Kokeile myös "rinnakkain kytketyt muuntaja" - toinen vasemmalta kuvaketta dialogbox. hyviä ajatuksia näihin ohjelmiin, mutta olen ärtynyt gedanken tuotteita. Tietoja DXF - se on erittäin hyödyllinen työkalu mikrolevyjen tuontiin ja vientiin. ne ovat hauska virhe - kaksinkertaistui SEQEND Strings. Olen paikattu koodi ja lähetetään niitä, mutta versio 4.2.1 he eivät korjauksia. he pysähtyivät työtä. 4 - hyvä niin. 5 ja ps - ajatuksemme ja tunne ovat samankaltaisia. Ystävällisin terveisin. u_f_o

Hei NandoPG ja UFO, jäähtyä kiitos. Te molemmat ovat joitakin arvostetuimmista ja arvokkaita jäseniä, että tiedän koska olen pöydällä ja se on jo pitkä aika:) Ymmärrän NandoPG varten roskapostin täällä on naurettava ja useimmat viestit ovat vain paska mutta u_f_o on erittäin arvostettu jäsen meidän pienen Pro yhteisön täällä. Meidän täytyy rohkaista vakavia keskusteluja vaulable jäseninä eikä tuhlata ponnisteluja vastata joihinkin "geneerinen" ja useimmiten tyhmiä viestiä. Olen todella vihainen jonka ihmiset väittävät asioita ... "huhuja, kuulin, olen kertonut, henkilö tiedän jne." Olemme täällä jakaa omia kokemuksia, tietoa, tietoa jne., ei muiden. Se miksi Arvostan viestiä (ei vain sinun - vaan pieni Pro yhteisön liian) korkealla. Ja suoraan sanoen olen ollut tunteeksi kaverit monta kertaa, kun näen kysymyksen kuten - "mikä niistä on paras ...?". Se on hemmetin naurettavaa ja osoittaa 2 asioita. Joko tietämättömyyden tai vain leikkiä meille. Joten, kehotan jokaista päästä pisteen ja lopettaa lähettää roskapostia wodnerful kartonkia "geneerinen" sanallista rakentaminen sort yllä. cheers, Ystävällisin terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back