Etsitkö hyvä ohjelmisto suunnitella mikroaaltouuni onkalo suodattimet

Kolmannen osapuolen tietoja ei necessairly väärä. Olen kerran tehnyt henkilön kanssa, joka oli hyvin lahjakas. Hän oli huomata hyvää sanottavaa Orcad ohjelma, joka on suunniteltu mukautetun logiikan. Vaikka en ole koskaan käyttänyt tätä ohjelmaa, uskon että hänen kokemuksensa on kelvollinen. Olen kerran woked henkilön kanssa, joka aiemmin työskenteli yhtiössä, joka teki mikroaaltouuni suodatin ohjelma, joka on nyt ei usein käytetä. Hän kertoi minulle, että suuret valituksen käyttäjiä oli epäselvä käyttäjille käyttöliittymä. Hän kertoi myös, että yrityksen omistaja tiesi tämän ja kieltäytyi parantaa käyttöliittymää. En ole koskaan käyttänyt tätä ohjelmaa, mutta yllä olevat tiedot eivät ole vääriä takia.

Hello Freinds! Parfil ja ellipsinmuotoinen päivitetään nyt! (17.02.2003) http://www.waveconsoft.com/ Katsokaamme uusimmat versiot Parfil v4.4 ja ellipsinmuotoinen v4.3. Toivon, että kaikki viat on poistettu. heillä oli aikaa. Ystävällisin terveisin. u_f_o

Kuten on ollut jonkin verran kiinnostusta yksinkertainen ohjelma suunnittelussa varpaiden kaistanpäästösuotimina, aloin etsiä minun arkistoja ja löysi artikkelin Ham Radio Magazine tammikuu 1985 Jerry Hinshaw "Tietokoneavusteinen InterDigitalin Kaistanpäästökoteloitu Filter Design" artikkeli väittää toistettavissa räätälöity muotoilu 0,4-5 GHz: n taajuusalueella. Olen itse kokeillut sitä ja se antoi erinomaiset tulokset 550 MHz 6 pole suodatin vain 3 MHz BW! Voit käyttää mitä tahansa vanhoja DOS-tietokone suorittaa, aivan kuten vanhoina hyvinä aikoina: D Ohjelma on kirjoitettu yksinkertaisella Q-Basic ilman grafiikkaa mutta silti 200 + riviä koodia. Yritin tehdä skannata vanhasta valokuva-kopiointi ja mielestäni se on mahdollista lukea sitä, tiedoston koko 160 kb. Olen todella yrittänyt löytää ohjelma sähköisessä muodossa ilman onnea. Koko artikkeli on 12 sivua useita kuvia ja koekäytä ohjelman. Voin tehdä copyy koko tiedoston vaan ota PM minulle, koko on useita MB! Ehkä joku liikaa vapaa-aikaa voi hakata sitä alas? Tai ei HR saatavilla PDF CD-ROM? Cheers / WD

Hyvä WebDog Voitko sähköpostia koko artikkeli "Tietokoneavusteinen InterDigitalin Kaistanpäästökoteloitu Filter Design" minulle? Sähköpostiosoitteeni on microwaveempire@hotmail.com . Kiitos!

Microwaveboy, tarkista sähköpostisi .... se on skannattu kuva ohjelmista listalle. 200 + riviä Basic-koodin! Jos onnistut tyypin kaiken, plz post it here: DI ei ole sähköistä versiota artikkeli, sorry. Yrittää tehdä PDF mutta laatu minun kopio on niin huono, että se on lähes mahdotonta OCR niin se on gif-kuvia eli suuria juttuja. / Wd

Microwaveboy (ja muutama muu), koska voit kerjäsi niin hienosti päätin luoda PDF-tiedoston täydellinen artikkelin Ham Radio tammikuuta 1985. Ymmärräthän minun alkuperäinen oli kopio kopio, mutta uskon, tulos on luettavissa .... Voit vapaasti kysyä, jos sinulla on ongelmia käsittelyssä. : O Cheers / WD

Hello ihmiset. Anteeksi on tullut hieman myöhäistä keskustella. Mutta haluaisin lähteä täältä oman pienen osuuden. Ohjelma, jota käytit keskustella, tämän suuren artikkeli Ham ihmisiä on edelleen käytettävissä verkossa ansiosta radio amatööri wa4dsy. Tämä ohjelma muutettiin perustasolta C ja on saatavilla seuraavasta linkistä (kuten CGI ja myös lähdekoodi): http://www.wa4dsy.net/cgi-bin/idbpf S.

Hei, esittelen voit käyttää WASP-Net aaltoputkityyppiset suodattimen suunnittelu. , Joka on erittäin ammattimainen työkalu perustuu Moment-menetelmä, FEM ja pääasiassa tilassa sovituksen.

Voiko joku kertoa minulle, mitä voi esitellä väärää luolassa komponentit? Kiitos jo etukäteen. Lupin

Oletan, että olet puhu recuring bändi, jos ei, minun täytyy kysyä, miten on teidän resonaattorit liitteenä, ovat ne koneistettuja tai ruuvataan alas, sinulla on oltava tukevasti runkoon tai Minusta tämä saattaa aiheuttaa tämän , jos voisit yksityiskohtaisesti hieman voisin ellaborate enemmän

Teen yleinen päättely ... annetaan onkalo suodatin ja tulosignaalin ilman näennäisiä .. Saisinko ulostulo (suodatettu) signaalin kanssa väärä .. Jos näin on, mitä voi olla syynä yleinen onkalo suodatin? Muuten, jos tulosignaali on väärä .. Mitä voin odottaa? muutos? Jos niin miksi? Kiitos jo etukäteen. Lupin

En ole positiivinen, mutta olisin sanoa mitään, en suodatin voi vääristää signaalia, tietenkin eri kartanoita, mutta se ei aiheuta mitään osia ole jo läsnä, suodatin voi siirtää vaihe tietenkin, joten en pitäisi sanoa, ei näennäisiä olisi lisättävä, mitä tapahtuisi, on että se kulkisi taajuuksia ei ole tarkoitus enintään Nyt on olemassa muita paljon expierienced suodattaa insinöörit siellä, että voi tietää enemmän kuin minua, ja olen tyytyväinen mitään panosta heille kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back