Etsitkö kavereita, jotka opiskelevat DC-DC boost covernter

S

Sissin

Guest
Hei,
Olen Opiskelu DC-DC-boost muuntimen ja haluat etsiä ystäviä, jotka tekevät samaa asiaa.Voimme vaihtaa kokemuksia, saada tietoa ja eteenpäin!

Sissin

Kultaseni Sissi:

Jos sinulla on kysyttävää, olen iloinen voidessani keskustella kanssanne.
Yritän auttaa sinua.mpig

HiFi Sissi,

Nice to meet you ^ O ^

Voit vapaasti esittää kysymyksiä ja voisimme oppia keskustelun avulla.

Tahto

hei
iam myös keskustella kanssasi.
Yritän auttaa U.Satya

HiFi Sissi,

Minulla on myös jonkin verran kokemusta tällä alalla.Mielellään, jos voin.Happy oppia uusia oivalluksia.

Terveisin

dfullmer

Hei kaikki,
Olen erittäin iloinen voidessani tavata.: DYou on niin kiltti.
Olen nyt tekemässä nykyisen tilan lisätä muuntimen valkoisen LED-valon.Nyt kysymykseni on:
1 kuinka simuloida tärkeimmät järjestelmän ja koko ohjauspiirejä käyttäen maltab, PSPICE tai kummitus?
2 kuinka järkevää IC nykyisestä.Olen downdloaded joitakin papereita.mutta ne kaikki käyttää Sensing transistori tuntea virran valta transistorin.Jos joku on 30V Power transistorin prosessin tai joissa voi lataan?

Terveisin

Sissin

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: Käytän peikko simuloida kytkeä virtapiiriin.
Vastaus toiseen kysymykseen: u voidaan myös käyttää vastus mielessä nykyisen vallan transistorin.Koskevat 30V malli, mikä on teidän Power transistori?Bipolaaritransistorin, MOS-transistori, LDMOS tai VDMOS?

Voit myös havaita magneettikentän kanssa virtamuuntajaa.

terveisin

dfullmer

Hei,
Olen simuloitu moduulien BICMOS prosessin mallin, mutta valta transistorin ja BiCMOS malli on vain 9V, joten se ei sovellu spec.Uskon käyttää mos transistorin tai LDMOS.Joten pyrin Power transisitor prosessin mallin ja toivon, että joku antaa minulle käsi.
Mielestäni nykyinen Sensing piiri olisi sisällytettävä IC.menetelmä joitakin papereita on pienentämässä nykyisen vallan transistorin.Muut menetelmät ulos IC eivät ole hyviä.

terveisin
Sissin

Hei kaikki,
Minulla on question.why tehdä paljon mallit muuntimen käytön BiCMOS prosessia?
terveisin,
Sissin

Quote:

Hei kaikki,

Minulla on question.why tehdä paljon mallit muuntimen käytön BiCMOS prosessia?

terveisin,

Sissin

hi, huojinsi,
Mielestäni on erittäin järkevää.
reguard,
Sissin

Simuloidaan SMPS on Spice on edelleen ongelmallista, on lähentyminen ongelmia Spice paketteja.
Kokeile Caspoc.

Hei

Päästäkää minut sisään!

Olen specail edun oppija ja SMPS virtalähteet.

Terveisin

Hei,

Count me in
Olen kiinnostunut kaikenlaisista DC-DC conveter.

James Ko

Hei, kaikki
Olen iloinen siitä, että on niin paljon friendswho on kiinnostunut keskusteluun.
James Ko
mitä lukemat noin parantaa CCM nykyisen tila on vaikea vakauttaa koska RHP nolla?
Jos joku on lehdistä nykyisen tilan lisäämiseksi muunnin, voisitko lähettää ne minulle?
minun email: liantian80 (at) sina.com

Terveisin
Sissin

joka aiheuttaa RHP nollan CCM boost muunnin?IC?
Onko IC olla mukana, kun lasketaan siirtää toiminto CCM boost muunnin?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back