Etsitkö kavereita, jotka opiskelevat DC-DC boost covernter

hi, liuyonggen_1
Oletko löydä vastausta? Minusta on (1-d) että korkean tason asiantuntijaryhmän nolla. "tarkempi nykyinen-ohjaus malli" on antanut ilmaista lisätä muuntimen., mutta i dont know, miten saada ilmaisun
ωz, RHP = R (1-D) ˛ / L
Ehkä artikkeli "uuden pienen signaalin malli nykyisen tilan ohjaus" puhua kysymys, mutta en löydä artile.
reguards
Sissin

HiFi Sissi,
Se voidaan simuloida Simulink / PSPICE sekä AC ja transisent vastaus (ks. liite B, Fundmental of Power Electronics on Erickson & Maksimovic) Kuitenkin, se ei ole kytkintä vaikutusta.On myös mahdollista bulid swich / Valtion malli Simulink ja PSPICE / poljento.Nykyisen tilan valvonta parantaa, se on kirjoitettava ch.12 samalla kirjaa.

Hei, kaikki
Minulla on kaksi kysymystä.
1. Mikä on lepovirta on edistää muunnin?miten ymmärtää, että ehto: o kytkentä?
2.what on effiency?miten lasketaan?
Sissin

Tässä on vastaus kysymyksiin

1. Mikä on lepovirta on edistää muunnin?miten ymmärtää, että ehto: o kytkentä?

Ans: lepovirta on tällä hetkellä, joka on peräisin syötön DC-DC-muunnin on valmiustilassa eli ei siirtyminen toimintaa. Saatat olla on yksi ohjaussignaali vaihtaa ja puolueellisuus nykyisestä lohkot, että signaali on nolla eli alhainen.

2.what on effiency?laskemisesta

Muuntimen tehokkuus on yleensä lasketaan = partaturska / Pin = VOUT * Iout / Vin * Iin

hi, kumard35b
En tiedä, mitä merkitystä sillä on, et ehkä on yksi ohjaussignaali vaihtaa ja puolueellisuus nykyisestä lohkot, että signaali on nolla eli alhainen. "
Tiedän, että ilmaisu, mutta en tiedä, mikä on Vin * Iin incuding.could te selittäisit?
Sissin

Hei kaikki
Teen LDO nyt, mutta olen mielenkiintoiseksi ja SMPS suunnittelussa.kuka tahansa voi antaa joitakin perusasioita kirjan SMPS suunnittelusta.THX.

Hei, olen tekemässä hanke edistää DC-DC, Vin = 2.8V - 5.5V, VOUT = 10V Imax = 250mA
Kysymykseni koskee kaltevuuserot.
m1 = VIN / L,-m2 = (VOUT-vin-Vd) / L, VIN ei ole vakio, niin miten korvata piiri canceal osa-H OSC?
kohteessa Buck, ma> = 1 / 2 m2, miten asettaa ma minun suunnitteluun?

toinen kysymys:
miten suunnitella V I-muunnin kaltevuuserot kiertoon?

boost:
Pahimmassa tapauksessa syntyy @ suurin VOUT / vin,
eli @ max.output mimum input tilanne
Robert W. Erickson kirjaa "Fundamentals of Power Electronics" fomula (12.25)
x = (M2-ma) / (M1 ma) = (ya) / (1 ) <1
Jos> (y-1) / 2 (kun y = M2/M1, = ma/m1,)
fomula voi määrittää min.särpiä u tarvetta.
2.
u voi ref.paperi
"1-V Integroitu Current-Mode Boost Converter Standard 3.3/5-V CMOS Technologies", Philip KT Mok, mutta kirjassa keskitytään pienjännitelaitteet ratkaisua,
niin, et voi olla parempi ratkaisu VI Converter ..
Jos apua, pls let me know!

DC-DC on palaute-järjestelmä, joten vakaus on ensisijainen kysymys.jos on kytkin, ehkä rakentamisen malli linearizes kytkin on tarpeen ja AC-simulointi on tehty.Kysymys: miten rakentaa mallia voidaan tehdä AC simulaatio?
kiitos!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back