Etsitkö vapaata PCI Interface ydin on näin ollen CPLD

B

Bussi Master

Guest
Moi,

Etsin vapaata PCI Interface ydin on näin ollen CPLD.Minun tarvitsee vain yksinkertaisen I / O-toiminnot.ei DMA ir IRQ tehtävät ovat pakollisia.

Kuka tahansa voi auttaa?

Yours,

Tiivistelmä: PCI (Peripheral Component Interconnect)-liitäntä on kehitetty uusia vaatimuksia tämän päivän digitaalisen tietokonejärjestelmissä.Tämä sovellus merkintä on viittaus suunnittelun ratkaisun löytämistä 33MHz, 32-bittistä PCI-tavoitteen ispMACH laitteita.Sen tarkoituksena on tarjota käyttäjille lähtökohtana suunnittelussa PCI tavoite osaksi Lattice CPLD.

http://www.latticesemi.com/search/view_abstract.cfm?AMID=885

Hyvä ystäväni,
on pdf-tiedostona.mutta en voi ladata sitä.Onko teillä sitä?Lataa tästä.
Kiitos,

karabas wrote:http://www.latticesemi.com/search/view_abstract.cfm?AMID=885

Liitteenä on PDF-tiedosto Viitattu edellä (lataus ilman ongelmia).
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hi Gorilla
Tämä tiedosto on vain kuvata ja PCI ydin.N: o lähdekoodia.

The liittää tiedoston lähdekoodia tämän kuvaamaan tiedoston.Se on yksi tavoite PCI ydin Tukikohta Yksi VHDL.Se käyttää noin 104MC (molemmat Xilinx ja Lattice).
Last edited by my_garden on 08 huhtikuu 2003 5:18, muokattu 1 kertaa yhteensä

Voidaan olen väärässä, mutta en ymmärrä, mitä tarkoitusta varten tarvitse ladata tiedostoja electroda palvelimelle, jos se on vapaasti käytettävissä Internetissä.Mielestäni on parempi lähettää linkkiä.Jotta Aihe vain tehdä hakuja Lattice Website by "RD1008".

karabas wrote:

Voidaan olen väärässä, mutta en ymmärrä, mitä tarkoitusta varten tarvitse ladata tiedostoja electroda palvelimelle, jos se on vapaasti käytettävissä Internetissä.
Mielestäni on parempi lähettää linkkiä.
Jotta Aihe vain tehdä hakuja Lattice Website by "RD1008".

kyllä me tarvitsemme rekisteröintiä sisäänkirjoittautumissivuksesi ....?!?
niin thanx on gorilla
Last edited by nostrada on 08 huhtikuu 2003 11:49, muokattu 1 kertaa yhteensä

Löydät sen Quicklogic Web-sivustossa, joka vanhan
app. muistiinpanoja Pasic2 on maksutonta.

hei

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back