FPC AC ominaista ADC sovelluksiin

M

moisiad

Guest
Hei taas

Olen suorittanut suunnittelu kaksivaiheinen taitetun cascode FPC seuraavat tiedot:
Vdd = 1V, Gain = 67dB, UGB = 300MHz, F3db = 100K
Erityisten OPAMP toimii vuonna ADC N = 8bits ja Fclk = 60MHz

Kysymykseni on seuraava:
Mukaan Baker Book "CMOS, Mixed - Signal Circuit Design" pp.339
jotta asettumisaika alle 1/Fckl, UGB määritellään yhtälöllä UGB> 0,22 * (N 1) * Fckl.Joten minun tapauksessani UGB = 300MHz täyttää tämän vaatimukset.

Kuitenkin Entä F3db.Onko mitään tekemistä asettumisaika on FPC.Koska olen jo käyttänyt joitakin ensimmäinen simulaatioiden ohimeneviä analyysin ja FPC näyttää erittäin suuri setlling ajan vieressä, että edellä yhtälö on voimassa minun tapauksessani.

ensimmäinen napa syntyy Miller tai sisäkkäistä korvausta kondensaattoreita.
Niillä on suuri vaikutus asettumisaika, normaalissa tapauksessa, sisäkkäisiä korvaus on
parempi asettumisaika.koska sisäkkäisiä korvaukset eivät tuota RHZ jotka tekevät voittoa marginaali suurempi.

Olen pahoillani, että mielestäni GBW oman vahvistin ei riitä.Mielestäni silmälasit.kuten seuraavat:

Gain> 60dB, UGB> 1200MHz
(edellyttäen vahvistin on tyyppiä Claas, Fclk = 60MHz ja β = ˝, F-3dB ei ole kovin tärkeää, ongelma on sen valta saada kaistanleveys.)

Miksi ei ajatella sitä näin - FPC on tiettyjä AC ominaisuus, mutta piiri ADC se toimii palautetta kokoonpano.Tässä tapauksessa-3dB taaj ja FPC sinänsä ei ole tärkeä.Tärkeää on-3dB suljetun silmukan voitto.Jos käytät FPC kuin seuraaja, niin UGBW on erittäin tärkeää, koska se on-3dB taajuus seuraaja.Sinun vahvistin on ratkaista nopeasti ja ADC, mikä tarkoittaa vähemmän soi.Tämä tarkoittaa myös sitä, sinun tulee huolehtia toinen napa, koska se vaikuttaa vaiheessa Margine ja siten soittoääni riittämätöntä PM.Et halua olla myös hyvin suuria PM lähellä 90deg, koska se on hidas uudelleen.Paras on noin 72-76 astetta.
Toinen asia ei ole napa-nolla doublets, koska ne hidastaa transienttivaste liikaa.
Ja lopuksi, UGB vaikuttaa surmasi korko, joka on tärkeä, kun vahvistin toimii suurten signaaleja.

Kiitos kaikille kommentteja

Chung-Yuan-Chen voitteko selittää minulle, miten olet laskenut UGB ehdotatte.Koska tulen ja aivan erilaisen tuloksen mukaan minun laskelmat.

Kiitos

Hei, moisiad ~
Aikavakio (ζ) = 1/βωt.
Ratkaistaan ja joissakin tarkkuutta, asettumisaika on tullut noin 5ζ puolen järjestelmän kellon (assums että käyttömäärä on 50%).Tämä on vain minun karkea käsite.

Hi, moisiad
Siksi tarvitaan nopeita OP_Amp?Voit OPA käyttäen
A / D vertailukohta?nopeissa / D, kuten flash-ADC käyttää
pre-amp dynaaminen compartor, käytä "OPA"

gernerally, OPA on hyvin hidasta, ja jos tarvitaan nopeita OPA on käyttää "suuri vaihtotaseen" tai suuri W / L.

ADC on 1.5b vaiheessa liukuhihna arkkitehtuuria.Uskon, että nopea OPA on mandatory.The Tosiasia on, että minun tapauksessani (Fclk = 60MHz, T = 16ns) FPC on on asettumisaika vähintään 8ns (T / 2).I really dont know tämä on toteutettavissa 1V tai Haen eksoottinen piiri.Toisessa tapauksessa minun on tutkittava muita arkkitehtuuri (ehkä Flash ADC)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back