FPGA Kit: Xilinx Starter vs Altium LiveDesign

Hi superhet, NuHorizons Hallitus antaa 19 I / käyttöjärjestelmä laajennus liittimen lisäksi 12 I / Os LCD-liitin (jos et tarvitse sitä). @ Ltium Hallitus on 36 I / Os terveisin MadDog

[Quote = GeneralMadDog] mutta jos poistat 7 segmentti näyttää (ja sarjan vastukset) ja LiveDesign board, saat 48 ylimääräistä I / Os! [/Quote] Mikä idea! Ovatko näytöt juottamalla tai asentaa pistorasiaan? Jos se on juotettu on, Kai se on aina mahdollista DESOLDER päälle ja vaihda pistorasiaan.

Valitettavasti ne on juotettu kiinni. Mutta ei pitäisi olla ongelma niiden poistamiseksi. Voit leikata piikit ja poistaa niitä yksitellen. Kukin PIN näistä näytöt on kytketty yksittäisiin FPGA pin! Voit myös pitää joitakin sarjan vastusten 5V syöttö yhteensopivuus.

Okei, joten vaikka kaikki nastat ovat käytettävissä ympäri altium pakki, IO ominaisuuksia altium Kit on enemmän kuin nu näköaloja / digilent pakki. ja jos poistaa nämä 7-segs saat enemmän IO nastat. Toinen kysymykseni oli, että jos on hieman tiedosto ladataan altium pakki. doesnt se on flash-muisti?

Mielestäni aloituspakkauksen on vähän functoin.The paras tapa on kehittää hallituksen onself

NuHorizon Hallitus on FPGA kokoonpano salama ja käyttäjän salama, @ ltium Hallituksella ei ole salamaa.

Onko kukaan ostanut pakki EU? Onko 99 euron hinta sis. alv (eli laivattiin EU) Jos kyllä, mistä tilaat sen, niin että se lähetetään EU: n? / Bingo

Mitä väliä sillä on? altium Kit on Dual 256Kx16-bittinen FPGA muokattavissa nopea staattinen RAM on, että yhtä hyvä kuin flash-muisti Nu näköaloja pakki? voi joku ystävällisesti selittää hieman yksityiskohtia

Hei Bingo! Olen tilannut via @ altium kotisivulta. Mutta se oli lähetetty paikallisten @ altium toimistoon. Olen maksanut 128EUR (sis. Shipping + alv). Terveisin, MadDog

Okei ensinnäkin im pahoillani postaa vanha säiettä. mutta en juuri kysyä aivan saman kysymyksen, matti kysyi. Sitten ajattelin, että minun pitäisi etsiä ensin. Okei nyt kysymykseni kuuluu, että GeneralMadDog sanoi että aloituspakkaus on Flash. doesnt altium pakki olla Flash. ja mitä väliä sillä on. Ja sitten hän sanoi, etteivät kaikki nastat ovat käytettävissä käyttäjä. mutta silloinkin jos vertaa kaksi lautaa niin mielestäni on enemmän IO saatavilla altium n pakki koska siinä on enemmän nastoja. Olenko oikeassa. Voiko joku kertoa minulle tarkan määrän IO nastat saatavilla sekä levyt. Hauskaa päivän jatkoa

Hei superhet, miksi kysyä hallituksen tiedot, jos jo tiedät niistä? Mielestäni se on suuri ero on pysyvästi ohjelmoitava kokoonpano ja käyttäjän flash verrattuna vain ottaa haihtuvia SRAM. NuHorizons Hallitus on täysin toimiva jälkeen virran, @ ltium Hallitus on ohjelmoitava!

[Quote = GeneralMadDog] Miksi kysyt noin board tiedot, jos jo tiedät niistä? [/Quote] thats koska en tiedä mitä ne tarkoittavat: D

Hi superhet, NuHorizons Hallitus antaa 19 I / käyttöjärjestelmä laajennus liittimen lisäksi 12 I / Os LCD-liitin (jos et tarvitse sitä). @ Ltium Hallitus on 36 I / Os terveisin MadDog

Okei olen päättänyt ostaa altium live design arvostelupaketin. mutta kun otin yhteyttä paikalliseen altium jälleenmyyjään hän kertoi minulle, että siellä on $ 50 rahti. 50 dollaria on puoli hinta pakki itse!! ovat rahdin kustannukset samalla muualla maailmassa. Kuinka paljon se Pohjois-Amerikassa?

Okei, joten vaikka kaikki nastat ovat käytettävissä ympäri altium pakki, IO ominaisuuksia altium Kit on enemmän kuin nu näköaloja / digilent pakki. ja jos poistaa nämä 7-segs saat enemmän IO nastat. Toinen kysymykseni oli, että jos on hieman tiedosto ladataan altium pakki. doesnt se on flash-muisti?

Olen maksanut mielestäni 10-20 dollaria merenkulun Kanadalle UPS

NuHorizon Hallitus on FPGA kokoonpano salama ja käyttäjän salama, @ ltium Hallituksella ei ole salamaa.

Mitä väliä sillä on? altium Kit on Dual 256Kx16-bittinen FPGA muokattavissa nopea staattinen RAM on, että yhtä hyvä kuin flash-muisti Nu näköaloja pakki? voi joku ystävällisesti selittää hieman yksityiskohtia

Hei superhet, miksi kysyä hallituksen tiedot, jos jo tiedät niistä? Mielestäni se on suuri ero on pysyvästi ohjelmoitava kokoonpano ja käyttäjän flash verrattuna vain ottaa haihtuvia SRAM. NuHorizons Hallitus on täysin toimiva jälkeen virran, @ ltium Hallitus on ohjelmoitava!

[Quote = GeneralMadDog] Miksi kysyt noin board tiedot, jos jo tiedät niistä? [/Quote] thats koska en tiedä mitä ne tarkoittavat: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back