Haluan FM valikoivuuden!

T

tavakoli

Guest
lopulta Yksi FM-asemalle, joka on 107.9Mhz.

MUTTA, että 1 FM-asema näyttää olevan torjumaan useita bändejä.

Minulla on taajuus on oskillaattori asettaa välillä 2 ja 4Mhz.

Jos minä alentaa kantoaaltotaajuus ja alentaa oskillaattoria taajuus, sama asema näkyy.

Mitä minun pitäisi asettaa oskillaattoria taajuus ja kantoaaltotaajuus jos halusin 102.9Mhz?

102.9Mhz on paikallinen asema, joka on noin 5 km päässä.107.9Mhz on paikallinen, joka on noin 3 km päässä.

Miten saan 102.9Mhz selvästi ja päästä eroon 107.9Mhz, joka on hogging minun radio?
Mikäon, että sai tehdä "EDA-E-Kirja artiklaa & Eritelmä Requests osa?Siirretty.Varoitus!--
mw

Useimmissa radiot se vaatii useita vaiheita amplification /
tulos saada aste valikoivuuden tarvitaan kaikissa mutta Syrjäisimpiä ympäristöön.Kunkin vaiheen on jyrkästi viritetty ja itsestään.

Mikä on yleensä tehtävä on suunnitella / rakentaa RF vaiheissa kiinteät taajuudet ovat hyvin valikoivasti viritetty niin, että vain hyvin kapea "ikkuna" on saatavilla (korkea valikoivuus) varten RF kuljettava.Nämä ovat perinteisesti tunnettu IF (välitavoitteista taajuus) vaiheista.Tämän edessä on asettanut mikseri jos taajuus korkojen ja paikallisen oskillaattoria sekoitetaan tuottaa sekä summa ja erotus nämä taajuudet.Ajatuksena on, että joko laskemalla tai poikkeama maan oikeus aiheesta "ikkuna" - koko joukko summat ja erot ovat siellä alussa IF vaan valikoivuuden vain taajuuden edun menee läpi.

Mikä se sitten onkin, se on minun, että DSP (signaalinkäsittely) voi tehdä paljon tätä työtä liian mutta on todennäköisesti liian monimutkainen vaivautua kanssa.

Toinen vaihtoehto on käyttää ulkona direktiivin antenni kohti asemalle haluat.

tavakoli on oikeassa,
kanssa IF vaiheessa täytäntöön, sinun ei tarvitse tehdä, on virityksessä paikallisten oskillaattori (LO), että summa tai erotus teidän (LO) ja 102.9MHz laskeutuu oikealle IF-taajuus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back