B
bgpradeep
Guest
Hi All,
Olen rakennuksen ulkoasun DAC ja sai joitakin virheitä talteen kuten
oikosulun.
On floorplan liitteenä lämpömittarin DECODER on ulostulo
T00 - T062, kun panosta SWATCH ARRAY on INN00 - INN062 ja sisällä SWATCH ARRAY kunkin SWATCH solu on INN.
Virhe se antoi oli:
Oikosulun - eri nimet yhteen net:
(1) nimi "Inn" paikassa -----
(2) nimi "INN62" paikassa ----
(3) nimi "TB062" paikassa ----
nimi "Inn" oli siirretty verkkoon.Täällä INN joka on satama yksittäisissä SWATCH solun olisi kytketty satamaan INN62 (SWATCH ARRAY satama) ja INN62 on puolestaan liitetty TB062 (THERMOMETER DECODER-output).En saanut, miten tässä yhteydessä voidaan
aiheuttaa oikosulun, koska sen suora yhteys ja muita metallikerroksen ylittää sen.Jos nämä nimet olla sama tai eri nimi satamissa yhdistetty tekee mitään eroa.
Voiko kukaan auttaa minua selvittää tämän asian.
Kiitos
Pradeep
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen
Olen rakennuksen ulkoasun DAC ja sai joitakin virheitä talteen kuten
oikosulun.
On floorplan liitteenä lämpömittarin DECODER on ulostulo
T00 - T062, kun panosta SWATCH ARRAY on INN00 - INN062 ja sisällä SWATCH ARRAY kunkin SWATCH solu on INN.
Virhe se antoi oli:
Oikosulun - eri nimet yhteen net:
(1) nimi "Inn" paikassa -----
(2) nimi "INN62" paikassa ----
(3) nimi "TB062" paikassa ----
nimi "Inn" oli siirretty verkkoon.Täällä INN joka on satama yksittäisissä SWATCH solun olisi kytketty satamaan INN62 (SWATCH ARRAY satama) ja INN62 on puolestaan liitetty TB062 (THERMOMETER DECODER-output).En saanut, miten tässä yhteydessä voidaan
aiheuttaa oikosulun, koska sen suora yhteys ja muita metallikerroksen ylittää sen.Jos nämä nimet olla sama tai eri nimi satamissa yhdistetty tekee mitään eroa.
Voiko kukaan auttaa minua selvittää tämän asian.
Kiitos
Pradeep
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen