Help!

S

sbhalerao

Guest
Hei kaikille,
Olen parhaillaan tutkimusta ongelma ..Olen juuttunut vastaan suunnattuna kohtaan, jossa meidän on päätettävä, onko järjestelmä voidaan valmistaa on siru ...
Järjestelmämme on 1uF (16 nos). Kondensaattorit, 10 uF kondensaattori ja 5.5 uF kondensaattori .......
Voiko näitä arvoja ja kondensaattori on faricates standardikaasua käyttämällä siru päätöksentekoprosessille Si ...Oma prof.tuntuu ajattelevan, että tiukkoja Vales (mitään 100 nF) ei voi olla valmistettu on siru ja se on sisällytettävä ulkoisen Discrete component ...Voisiko joku antaa linkkejä mitään papereita, jotka väittävät jotka ovat käyttäneet näitä arvoja "on-Chip" kondensaattorit?
Kiittää kaikkia etukäteen,
Shantanu Bhalerao

sbhalerao wrote:Järjestelmämme on 1uF (16 nos). Kondensaattorit, 10 uF kondensaattori ja 5.5 uF kondensaattori .......

uF kondensaattorit näyttävät iso minulle.

Olen jo käyttänyt 0.35u ja useita pF kondensaattorit ovat joissakin tapauksissa on mahdollista, sallittua.

Mutta uF kondensaattoreita?Mielestäni ne olisi ulkoisia.Tai ehkä uudelleensuunnittelun sinun järjestelmä voi tehdä tarvittavan kondensaattorit pienempiä niin voi tehdä integroituja.Se riippuu myös siitä, että teidän prosessi tietenkin.Mutta minulla ei ole aavistustakaan siitä, kondensaattori koot muiden teknologioiden

Hei,

Tarkistin toteaa, että umc ,25 um monialan tilassa laitteet, max geometrinen koko on 100um.Jotta MIM korkki, joiden koko on 100um on 100um, voit vain ~ 10pF kapasitanssi!

Minulla ei ole pääsyä muilla prosessin sarjat, mutta mielestäni kapasitanssi vuonna microFarad valikoima ei todennäköisesti ole saatavilla IC muodossa.

useita satoja pico Farad (PF) on vielä kohtuullinen, enemmän kuin mennä ulkoinen komponentti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back