huomiota plz ...

N

Nosheen

Guest
ystävällisesti auttaa minua rakentamaan "Digital AM vastaanotin" in Simulink selvästi tunnistaa kunkin ryhmän kanssa paremeters ....

help plz ...
sen pikaisesti

Regardz
Nosheen

ensin sinun on näyte tulevan signaalin (tai simuloivat näytteitä siitä) silloin sinun pitäisi suodattaa näytteestä tukahduttaa outband melua niin voit arvioida kantotaajuus ja sekoita suodatettu signaali arvioitu harjoittajan ja siirtää tulosta Alipäästäsuodin riittävän kaistanleveyden tuotos olisi viesti.Toinen tapa on käyttää Hilbert muuttaa muuttaa todellisen signaalin monimutkainen muoto.suuruus tämän monimutkaisen signaalin viesti.

Jos tulot ovat I-ja Q näytteitä perustaa bändin AM-signaalin saa ketju digitaalisen AM vastaanotin voidaan suunniteltu seuraavasti:

Vaihe 1: syöttösuodin on bändin valintaa ja viereisen kanavan hylkäämistä.Sama suodatin sovelletaan I ja Q näytteitä.

Vaihe 2: AM demodulaattori.Tämä estää suorittaa laskennan
DEM = sqrt (I ^ 2 Q ^ 2).

Vaihe 3: DC osan kopiointi ja normalisointi.Tämä estää otteet (alipäästösuodatin) DC-komponentin demodulaattorin lähtö, sitten suorittaa laskettaessa normalisoidut tuotannon näytteiden
Normina = DEM / DC

vaihe 4 (valinnainen): tuotanto band suodatus.Suodatin Norm näytteet poistaa ulos yhtyeen komponenttien normalisoidut demodulated signaalin (esim. 300 Hz-3500 Hz taajuusalueella on riittävä puhesovelluksiin).

Voit simuloida tämän Matlab / Simulink ja voit myös toteuttaa sitä C-ohjelma ja laatia sen eri tavoitteiden (DSPs tai GPPs).

Terveisin
Mowgli

Hyvä Mowgli ...
ur vastaus on auttanut minua paljon ... M todella kiitollinen.
Haluan tietää, että kuinka WOD saan I ja Q näytteitä tarvitaan kantataajuisen AM signaalia??

odotus 4 ur vastauksen nopeasti
Regardz
Nosheen

Olettaen f kanavan taajuus ja T näytteenoton aikana sinun analogisen signaalin s (t)

I (nT) = s (nT) * cos (n2ΠfT)
Q (nT) = s (nT) * sin (n2ΠfT)

sitten alipäästösuodatin jakso I (n) ja Q (n).

Terveisin
Mowgli

Kuin jälleen rakas Mowgli ..

Nyt plz puh. minulle, että edellä mainitut neljä vaihetta r juuri tarpeeksi 4 Oma suunnittelu ja toteutus "Digital AM Receiver"?

Infact minun tavoitteena on poistaa jos vaiheissa käytetään otantamenetelmää ja suoraan talteen tarvittavat audio-yhtyeen minun Digital Receiver .. W hat do u viittaavat siihen on se oikea tapa?

Toiseksi tulee Tree perusteella Filter Bank lähestymistapa auttaa minua koskevan projektin?

Kolmanneksi olen Etsin kanavan Multiplexing Matlabin / SIMULINK...how se auttaa tähän hankkeeseen?

Minä b todella kiitollinen, jos te ja muut parlamentin foorumin jäsenet auttaa minua ...

odotetaan vastausta pian

Regardz
Nosheen

Nosheen kirjoitti:

Kuin jälleen rakas Mowgli ..Nyt plz puh. minulle, että edellä mainitut neljä vaihetta r juuri tarpeeksi 4 Oma suunnittelu ja toteutus "Digital AM Receiver"?Infact minun tavoitteena on poistaa jos vaiheissa käytetään otantamenetelmää ja suoraan talteen tarvittavat audio-yhtyeen minun Digital Receiver .. W hat do u viittaavat siihen on se oikea tapa?Toiseksi tulee Tree perusteella Filter Bank lähestymistapa auttaa minua koskevan projektin?Kolmanneksi olen Etsin kanavan Multiplexing Matlabin / SIMULINK...how se auttaa tähän hankkeeseen?Minä b todella kiitollinen, jos te ja muut parlamentin foorumin jäsenet auttaa minua ...odotetaan vastausta pianRegardz

Nosheen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back