ICD2 klooni ei tunnista PIC

P

pareshic4u

Guest
Hei kaikki Olen tehnyt PCB käyttäen tiedosto liitteeksi. Minun ICD2 klooni on oikein kytkemällä mutta alle virheet osoittavat: Running ICD Self Test ... Failed Self Test. Katso ICD2 Asetukset (Programmer-> Asetukset) (Status-välilehti) for details. MPLAB ICD 2 valmiina seuraavan operaation Olen tarkistanut kaikki yhteys mutta kaikki ok. Seting välilehdellä osoittaa, että VDD on alhainen. Myös silloin, kun joskus se on kaikki ok se ei tunnista PIC. Myös sen MCLR on aina korkea (13V). Kiitos

Hei Nyt minun PIC se löytyy mutta en osaa ohjelmoida. Aina yritän ohjelma alla viesti on luotu: Ohjelmointi kohde ... ... Validating kokoonpano kentät ... pyyhkiminen Osa ... Ohjelmointi Ohjelmointi Executive ... Tarkistetaan Ohjelmointi Executive ... Ohjelmointi Program Memory (0x0 - 0xE7F) Tarkistetaan ... ICDWarn0052: MPLAB ICD 2 pysty vahvistamaan kohdelaitteen. Varmista, että kohde-laite on kytketty ja kunnolla virtaa. Valitse "OK" jatkaaksesi, tai "Peruuta" peruuta toiminto ... Program Memory ICD0161: Tarkista epäonnistui (MemType = Program, Osoite = 0x0, odotettu Val = 0x40100, Val Read = 0x0) ICD0275: Ohjelmointi epäonnistui. MPLAB ICD 2 valmiina seuraavan operaation Olen huomannut, että Target MCLR on aina 12V. Voiko se olla sitä?

Tarkista, UC on corect kytketty ICD2. Tarkista myös että UC on kytketty koko ajan ICD2 ja sinulla ei ole huono yhteyksiä. Joskus sitten olen ongelma socket olivat uC lisättiin. Muutoksen jälkeen socket ohjelmointi onnistuneesti.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back