Io standardi

S

sharanbr

Guest
Hei,

Jotkin IO standardien (esim. CML) itse eivät käytä CMOS-transistorit sisällä niiden IO puskurit.Koska suurin osa FPGA on seurata CMOS-tekniikkaa, ja ne myös tukevat näitä IO standardit, kuinka nämä todella tuetaan?

Tietenkin sama kysymys olisi sovellettava myös ASIC myös sillä useimmat heistä käyttää CMOS-tekniikkaa.

Terveisin,

sharanbr wrote:

Hei,

Jotkin IO standardien (esim. CML) itse eivät käytä CMOS-transistorit sisällä niiden IO puskureina.,

Oikeastaan kysymykseni oli hieman geneeristen kun kiihtyi erityinen esimerkki ja vastasi.Sallikaa minun muotoilla uudelleen --
Suurin osa FPGA todella tukea lähes kaikki IO vakiomuotoa saatavilla.
Joten voin olettaa, että nämä ovat kaikki suunniteltu käyttäen CMOS?
Lisäksi jotkin IO standardien voisi luottaa siihen, että taustalla transistori teknologia antaa ominaisuuksia ...

Luulen, että vastaus kysymykseesi, (CMOS) Täydentävät-Metal Oxide Semiconductor on yksinkertaisesti käyttämällä nmos ja pmos transistori täydennysrehuissa tila-off-kytkentää logiikka soluja.Lentotoiminnan IO puskuri voidaan suunnitella on CMOS-prosessi, mutta transistorit järjestetään saavuttaa eri IO toiminnot.

En ole varma, jos olen tiedoksi tarpeeksi hyvin ...
Pohjimmiltaan puhun muutaman IO-standardeja, jotka tietysti näyttävät käyttää ei-CMOS-logiikka.Yksi tällainen esimerkki on LVTTL.Me tiedämme, että TTL käyttää BJT kuin taustalla transistorit (thats mitä klassisen kuvauksen TTL logiikka osoittaa).Tiedämme myös, että FPGA tukea LVTTL yhtenä IO tyyppejä.Kysymys kuuluu nyt, kun nämä FPGA on valmistettu käyttäen CMOS, miten on, että ne pystyvät tarjoamaan LVTTL kuin IO-tyyppi

Terveisin

KML, LVTTL, PECL, SSTL, ...ja
jne. relaited sähkö parametrit IO standardi, -
esim. panos kynnysarvot arvo.
Se does'n koskee menetelmän toteuttamiseksi.Ne voidaan toteuttaa sisällä IC toteutetaan puhdasta CMOS-tekniikkaa tai BiCMOS tai Kaksisuuntainen tai SOI, tai ...

Suurin osa IO standardi nimiä, olen samaa mieltä.Mutta TTL on perinteisesti tarkoitetaan BJT transistorit.Olen siis miettiä, mitä standardin Valiokunta oli mielessä, kun he nimeltä LVTTL, kun se on hyvin tiedossa, että tällaisia IO ominaisuudet on annettava muiden transistori tekniikoiden.

Terveisin

On selkeä käsitys katso JEDEC-standardin JESD8C, --
"Interface standardia Nimelliset 3V/3.3V Supply Digital Integrated Circuits":
...
1 Soveltamisala
...Eritelmät tämän standardin edustaa vähimmäisvaltuudet ...Rajapintojen eritelmistä LVTTL yhteensopivia ja LVCMOS yhteensopivia piirejä.
...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back