T
t
Guest
Jos haluan suunnitella minun uusi hanke, ja minun täytyy käyttää, että mikro pitkän tulevaa aikaa (eli vähintään 2-3 vuotta), joissa mikro, että minun pitäisi käyttää.Oma projekti on noin valvoa ..joitakin helppoja robotti ..Joissakin Led matrix näyttö charactor ohjaus ja jotkut nopea laskeminen eli ..robotin CCD silmään ..ehkä enemmän Internet-verkossa mikro hankkeen ..
Minulla on joitakin khowlage noin mikro ja nyt haluan valita yhden, ja yritän käyttää sitä useimmat työstäni ..joista yksi on minulle parhaiten (myös mitä kääntäjä) ..välillä AVR (ATMEGA), MCS51 (AT8252) MSP430, PIC18F ..
ja minäkin ihmettelen, joissa mikro on nopeinta tosielämässä (ei vain MIPS)
Kiitos kaikille apua ...
Yritän lukea muiden samasta aiheesta tämän hallituksen, mutta en ole aivan panna sitä vielä.Myös kotimaassani vaikea löytää toinen mikro kuin tämä ..Kiitos ehdotuksesta ..
Minulla on joitakin khowlage noin mikro ja nyt haluan valita yhden, ja yritän käyttää sitä useimmat työstäni ..joista yksi on minulle parhaiten (myös mitä kääntäjä) ..välillä AVR (ATMEGA), MCS51 (AT8252) MSP430, PIC18F ..
ja minäkin ihmettelen, joissa mikro on nopeinta tosielämässä (ei vain MIPS)
Kiitos kaikille apua ...
Yritän lukea muiden samasta aiheesta tämän hallituksen, mutta en ole aivan panna sitä vielä.Myös kotimaassani vaikea löytää toinen mikro kuin tämä ..Kiitos ehdotuksesta ..