joku on ajatuksia muistiin suunnittelu pii ensembl

S

shiningblue

Guest
Käytän Artisan tuottaa RAM-muistia, ja saada LEF tiedosto.Mutta se ei toimi hyvin.

Työkalu on piimetallin ensemble.I tuoda LEF tiedosto solu kirjaston ensin ja sitten tuoda LEF tiedosto muistia, on aina sanoi, että "Tunnus ei kelpaa tässä tai puuttuvat välilyöntiä tunnustasi ja": ""

Se ajaa minut hulluksi.

miten u tuottaa RAM käyttäen Artisan.
Artisan millään väline tuottavan RAM-muistia.
tai ru käyttäen Synopsys muisti kääntäjä?

Tarkista LEF tiedoston versio.SE ei tunnista korkea versio LEF 5,5 5,6, 5,4 (ei varma).
Ja tarkista LEF tiedoston, tilaa on lisättävä edessä "," kunkin linjan

Kiitos vastauksesta

Artisan on muistin generaattori, joka voi tuottaa SRAM, ROM ja RegisterfileLisätty 2 minuutin kuluttua:zhustudio wrote:

Tarkista LEF tiedoston versio.
SE ei tunnista korkea versio LEF 5,5 5,6, 5,4 (ei varma).

Ja tarkista LEF tiedoston, tilaa on lisättävä edessä "," kunkin linjan

Hei
I am using CCAR, (Cadence siru kokoonpano reititin) Solaris 8, kanssa ic4.46, mutta lic dosent työtä niin Saan SILICON ENSEMBLE tai GATE ENSEMBLE sijaan.

Löysin avaimet minun nykyinen license.dat varten SILICON ENSEMBLE ja GATE ENSEMBLE, mutta I dont tiedä, mistä voin ladata niitä, joku sai idean?

Voin vaihtaa kaikki, mitä olen tähän ohjelmisto vaikka vain kertoa minulle latauslinkkiä, joka toimii.

Olen: IC5141, IC5033, ASSURA, kaliiperi 2006 (UNIX), kaliiperi 2005 (Linux UNIX) Kaliiperiltaan 2004, TSMC ,25 UM, 0.18UM, LEDIT 11,1, ja monia muita sisältää tutorial kirjoja .........

kaikki ovat krakatun työpäivän versio (tai työpäivän lic.).
vain nimellä se mitä haluat.haluaisin tietää: gpsfan # gmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back