jonka Lataa tiedosto kannattaa käyttää?

A

ackqin

Guest
Teen hankkeen avulla ARM9, minäkin haluan käyttää ARM9 ja AMD 16 bittinen flash Tehdään FPGA (spartan3 xc3s400), voin käyttää sarja-orja-tilassa, ARM9 saada samanaikaisesti tietoja ja lähetän sen hoitaa sarja.mutta i dont know joka arkistoida pitäisi käyttää ladata FPGA, bin tai vähän tai MCS tai muut?Lisäksi joka vähän minun pitäisi lähettää ensimmäinen bitti 7 tai vähän 0?

Kiitos paljon.

ackqin

 
Bin-tiedosto on helpointa, koska se on puhdasta binäärimuodossa ilman otsikkotietoja.Yksinkertaisesti lähettää kaikki bytes yksi bitti kerrallaan.En muista vähän tilaa, luultavasti vasemmalta oikealle (7-0, MSB ja LSB).Jos se ei toimi, kokeile toista tapaa.Olen luopunut hakua Xilinx Docs-unambigious kuvaus vähän tilaa.

 
kiitos teille echo47.
Olen onnistuneesti ladata sen.vähän ja bin-tiedosto kaikki voi tehdä, lähetän MSB (bitti 7) ensimmäinen.Myöhemmin minusta vähän tiedosto on pääosin sama kuin bin-tiedoston, vain jonkin verran erilainen otsikko tietoa, joka ei ole käyttää FPGA, se pyrkii 4 FF alkaa kirjoittamiseen, otsikko tietoja ei oteta huomioon.

 
Kyllä, otsikko sekä bin-tiedosto yhteensä vähän tiedosto.Header vaihtelee pituus, joten se voi olla nusiance poistaa.Voit pyytää bitgen tuottaa bin-tiedosto: "-g binary: yes"

Kiitos vahvistaa MSB ensimmäinen.Se tapa, Xilinx edelleen sekoittaa asiaa ilmoittamalla vähän 0 kuin MSB.

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top