jotka synteesin avulla käytät?

P

phoenixfeng

Guest
Aluksi käytän XST ja ISE
jälkeen, minusta se on tehotonta, ja käytän synplify myöhemmin
Mielestäni synplify on niin vahva, että se voi tehdä paremmin kuin XST
mitä välineitä käytät?

Presision RTL FPGA

Cadence Encounter for ASIC
ja soveltamiselle,

Olen käyttäen sekä ISE & Synplify.Epäilemättä Synplify on paremmin Yhteenveto mutta hyvää huolta vaihtoehtoja on huolehdittava samalla täytäntöön Edif tuotetaan Synplicity muuta, jos malli on isompi tai monimutkainen, se voi epäonnistua ensimmäistä kertaa.

XST FPGA's.
Design Compiler ASIC's.
Olen samaa mieltä siitä, että Synplify on parempi kuin XST kuitenkin.Se tuottaa parempia tuloksia ja on nopeampi synteesi toimii.

te, ja ASIC, Synopsys n DC on täydellinen, mutta on vaikea aloittelija, käyttäen aina DA
ensin.
Synplify on hyvä FPGA: n synteesi, quartus2 on korvike MaxPlus2
on hyvä FPGA-reitittimen avulla.

Mitä minuun tulee, myös DC ASIC-suunnittelu
synplify Pro ja xst FPGA!

Mielestäni parhaat välineet ovat synplify Pro. Kuulin Sonopsys Co.Ltd oli äskettäin vapauttaa sen uusia työkaluja FPGA-mallit, nimeltään DC FPGA.Siinä käyttäjä käyttää samaa mallia kulkeutuvat ASIC-ja FPGA-suunnittelussa.
jos u haluavat työskennellä ASIC, u voi kokeilla tätä työkalua.

Minä olen ollut käytössä Quatus II ja DSP Builder.I m valmis ostamaan Synplify Pro ja Synplify DSP.

Täydentää - todella hyvä moduulirakenteita ja floorplanning

Hei,

FPGA, CPLD mallit ... käyttää synplicity n Synplify Pro Logic synteesin avulla
joka on erittäin tehokas ja helppokäyttöinen työkalu ...

Jos sinulla on suorituskykyinen creteria kuten kokouksessa kriittiset polut ja design taajuus käytä Amplify väline tehdä Fyysinen Yhteenveto ... saada paremman suorituskyvyn tuloksia @ kustannukset alueen

DSP Builder on Alteran työkalu, joka yhdistää qu (at) rtus ja MATLAB.Voit luoda HDL alkaen MATLAB signaalinkäsittely koodia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back