Sep 12, 2000 #23 F FLEXcertifydll Guest Käytän DC Ultra ja Magama. > 1M porttiluku => DC Ultra <1M => magama
Sep 12, 2000 #24 O omara007 Guest synplify Pro FPGA, (Ampilify jos ajoitus on kanta) ISE tai QuartusII perustuu u siru myyjä. DC ASIC
Sep 12, 2000 #25 N no_mad Guest DC ASIC .. ISE FPGA .. mutta olen myös yrittänyt LeonardoSpectrum ja ASIC-ja FPGA ..ja etsivät forword käyttää liiton free synteesiä lähitulevaisuudessa ..
DC ASIC .. ISE FPGA .. mutta olen myös yrittänyt LeonardoSpectrum ja ASIC-ja FPGA ..ja etsivät forword käyttää liiton free synteesiä lähitulevaisuudessa ..
Sep 12, 2000 #26 D dezzer Guest Hi omara007, Haluaisin tietää lisää liiton free synteesiä. Kuinka hyvin tämä työkalu? Kukaan ei yritä tätä työkalua ennen? Voisiko u pls antaa minulle lisätietoja työkalun. Tällä hetkellä olen käyttäen DC ASIC-ja qu (at) rtus ja ISE FPGA. Kuin etukäteen, no_mad
Hi omara007, Haluaisin tietää lisää liiton free synteesiä. Kuinka hyvin tämä työkalu? Kukaan ei yritä tätä työkalua ennen? Voisiko u pls antaa minulle lisätietoja työkalun. Tällä hetkellä olen käyttäen DC ASIC-ja qu (at) rtus ja ISE FPGA. Kuin etukäteen, no_mad
Sep 12, 2000 #27 N nand_gates Guest Sinplify FPGA on hyvin voimakas todellakin, mutta IMHO se ei ole niin tiukat kuin IEEE Standart.