käyttäminen DCM kanssa Spartan 3

A

agent_009

Guest
Haluan tietää, että mikä on tarkka tapa saada kellon avulla DCM (Digital Clock Manager) on Xilinx Spartan 3 FPGA.Tällä hetkellä olen käyttäen ISE 6,0

Kuin ennen

Voit käyttää IPcore generaattori vuodesta ISE luoda oikeusasteen dikloorimetaanin kanssa tarvittavat parametrit.

Ole hyvä määritellä selkeämmin "saada kellon.On olemassa erilaisia tapoja käyttää dikloorimetaanin riippuen siitä, mitä sinun pitää tehdä.Monet mallit eivät tarvitse DCMs.

Voit käyttää coregen rakentaa dikloorimetaanille ytimessä yasser_shoukry ehdottanut, tai voit instantiate dikloorimetaanin primitiivinen suoraan omalle HDL (ks. DCM-osiosta ISE kirjastojen opas).

Tämän jälkeen yhteys on apua sinulle:
http://www.xilinx.com/bvdocs/appnotes/xapp462.pdf

Olen käyttänyt ydin on "yhden DCM" ja lisäsi sen projektin.Mutta kun voin määrittää sen Spartan 3, se käyttää sitä oletuksena kellon sijasta dikloorimetaanin osan olen lisännyt.
Miten saan sen käyttöön dikloorimetaanin syntyvän kellon sijasta se oletus kellon?

Sinun täytyy instantiate dikloorimetaanille ydin teidän HDL, ja kytke ydin: n tulot ja lähdöt sinne, missä niitä tarvitaan mennä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back