Kuinka kokoa kuvat Visual Basic 6?

S

Starlet

Guest
hi friend

Olen uusi Visual Basic.Haluan kokoa tai leikata kuvia omalle X x Y Visual Basic.eli 800x600 X x Y tahansa pikselin arvo.mutta kuinka tehdä se.

ja lisäksi saamme jokainen pikseli tiedot RGB tavuina paneelit kuten Matriisit Matlabin?
jos joku tietää, lataa koodi tiedostoja.

siitä, miten tallentaa tahansa matriisi, tässä on koodi, joka luo kuvakkeita ja tallenna se. ICO-tiedoston.

muuttaa pikselin resoluutio,, u voidaan käyttää valvontaan kuvan tallentamiseen VB työkalupakin ja asettaa Stretch sen ominaisuuksien ikkunasta "totta", nyt u voi muuttaa päätöslauselmaa u haluavat,

Älä unohda nähdä liitteet.

terveisin,

Nimismies.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

hi sherif12

Latasin symboli, mutta idea säästää ja tehdä ICO-tiedoston.mutta haluan kokoa muiden kuvien kanssa.käytit 321x321 ja tallenna 321-1/10 pikseliä.
miten koon JPG, BMP, etc.

Lisäksi haluan muuttaa väriä tasolla 2 bittiä tai bittiä värejä.Onko mahdollista puida pidä arvoja.mutta miten 16 bittiä väri pixel into 8 väriä pelkästään tai 4 väriä (määritelty minua - voidaan käyttää kynnys (kuten Matlab matrices manipulointi) tai se voi olla punainen, sininen, vihreä, keltainen vain tai).

miten se tehdään.se tehdään RGB-data-arvojen valinta, jos on, niin miten?tarvitsevat apua.

hi starlet,

Olen pahoillani, minulla ei ole tarkkaa ja täsmällistä vastata kysymykseesi ja ei todellakaan ole aikaa löytää se sinulle niin haluaisin neuvoja jätä kysymystä @ http://www.experts-exchange.com/

joka on suurten IT-yhteisö, joka muistuttaa Elektroda on # asiantuntijoita, mutta se, u luultavasti saada vastaus (t) alle 24 tuntia ja on viime kädessä yksi.

terveisin,

Nimismies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back