Kumpi Mikronesia on parempi suunnittelun Verilog?

K

kunal1514

Guest
Vaikka desiging vuonna verilog. Mikä Mikronesia on paras "jauhoinen" tai "Moore" Mikronesian ja miksi?

Moore yli jauhoinen Vuonna jauhoinen koneen teho riippuu tulo. Joten mitään glitchy tuloliitin propogated lähtöön. Toisaalta, enemmän tilakone ulostulo riippuu valtion ainoa. Joten ei glitches tuotos. Jauhoinen yli Moore Moore statemachine vaatii yhden flipflop (tarkoittaa yksi ylimääräinen tila) yli jauhoinen. Joten aina tulee olemaan 1 kello latenssia Moore yli jauhoinen. Joten sen kauppa-off. Voit suunnittelijana on päätettävä tyypin valtiokoneiston käyttää.

Lähinnä jos u tuottavan mitään ohjaussignaalit U ei saa mitään glitches Tällöin on parempi käyttää Moore kuin jauhoinen

Moore statemachine vaatii antaa tuotoksen kellon reunalla mutta jauhoinen kone o / p tulee tuolloin kun ehto täyttyy yhtä kellojakson viivästyminen tapahtuu Moore kone. Tilakone on preferrence riippuvat myös ehdolla, että UR Designing for säätöalueella tai Tietotie.

Moore on enemmän mieluummin meally koska sen teho on synkroninen että CLK eikä siis NT tuottaa glitches ......

Moore vie atleast 1 kellojakson yli mealy.But vuonna jauhoinen, lähtö kampa logiikka voi tuottaa virheitä. kaikki mallit voidaan jakaa, 1) tietojen polku. 2) säätöalueella. suunnittelussa tietojen polku u voi valita jauhoinen kuin on nopeampi. suunnittelussa säätöreitin u voi valita Mooren on glitch vapaa niin on luotettava.

Hei subramanyam, sanoit "suunnitteluun tietojen polku u voi valita jauhoinen kuin on nopeampi." Tiedämme, että kaikki digitaalinen järjestelmä voidaan Jaetuissa osaksi "säätöalueella" "data path". Ja "valvonta polku" ohjataan "data path". Mutta kun toteuttaa "data path" kanssa FSM? Kuka voi antaa ulos yksinkertaisen esimerkin? Ystävällisin terveisin, Davy

hyvin, Moore on virtausreitillä ja jauhoinen tietojen polkua sillä jauhoinen voit lähtö nykytilaan heti annat palautetta siitä (joka on peräisin Moore kone), u ei tarvitse odottaa Seuraava kellojakson saada se tämä on, jotta voit löytää seuraavan valtion Moore kone ja näin ensi komennoissa käytetään u voi olla koko järjestelmän edustettuina FSM toimiin eli u on tiettyjä ehtoja tulo , jos ne ovat vakuuttuneita, niin lähtö on niin ja niin (on siirtymiä jauhoinen) ja sitten tämä kone on käännetty tuomiolauselma ja ohjaus osa mutta toki u voi olla puhdas Mikronesian vain tuomiolauselma mitään erityistä Esimerkiksi olen nyt selventää, mutta se on löytänyt

Se riippuu täytäntöönpanosta piiri. Jos viivettä ei tarvita, mene jauhoinen muuta Moore .. kiitos

Voiko kukaan ehdottaa minulle kirjan, joka kertoo u miten suunnitella FSMs yksityiskohtaisesti? Kiitos

[Quote = adityakant] se riippuu toteuttamisesta piirin. Jos viivettä ei tarvita, mene jauhoinen muuta Moore .. [/Quote] oikein, Moore ja jauhoinen keskustellaan usein oppikirjassa. kun et design, et ajattele paljoakaan Moore ja jauhoinen. [Quote = angadir] Voisiko joku ehdottaa minulle kirjan, joka kertoo u miten suunnitella FSMs yksityiskohtaisesti? [/Quote] Älä etsi tässä foorumissa, löydät monia digitaalisen suunnittelun oppikirjojen puhumme Mikronesian.

Jauhoinen on Transition perustuu Moore on Stae perustuu. Anmol

Hei, voit viitata Zvonksi ja Brown, digitaaliset järjestelmät käyttävät verilog / VHDL. Se on hyvä kirja, joka sisältää selityksen Mikronesian kanssa koodaukset.

Hei, minulla on joitakin materiaaleja, jotka ovat Mikronesian mallinnuksen verilog ja VHDL.

Hyvä Davy, olen sellainen hämmentynyt siitä, mitä sanoit "Designing tietojen polku u voi valita jauhoinen kuin on nopeampi". Haluatko selittää sitä tarkemmin? Kiitos jo etukäteen.

HII Davy, juuri näin on, mitä olen oppinut, mutta en koskaan ajatellut koskevat tietoni polun suunnitteluun julkilausuman. Se näyttää olevan ur toteamus on oikea mutta en todellakaan halua kuulla teiltä, että on mahdotonta suunnitella tietojen polku käyttäen Mikronesian?? Kiitos, subbu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back