Kysymykset vaihdettaessa tl072 Ylipäästösuodin kanssa ne5532

2,5 tuuman "bassokaiutin" on vitsi. Woofer pitäisi olla vähintään 8 ". Minun pc kaiuttimia käyttää 3" ajurit isolla magneetteja ja ne menevät alas noin 100Hz niin yli kaksi oktaavia basso taajuudet ovat kateissa. TDA1554 autoradion vahvistin IC on melko korkea särö ja pieni teho.

Olen samaa mieltä, että TDA1554 ei ole kovin hyvä valinta ja varmasti ole paljon parempi kuin TDA2030. Itse epäilen todellisen vahvistimen (käyttäen TDA2030) voi olla ongelma ja se voi edelleen käyttää, jos ongelma on ratkaistu. Audioguru: ottaa hyvä tarkastella, mitä on tehty suhteessa TWQT ja DTWQT kotelot ja voidaan, muutat mieltä siitä (tai ei). Hyvin pieni kaiutin TWQT pääsee 50Hz basson, se riippuu kaapin koosta. Linkki Olen ilmoittanut edellä säädetään eräistä Mathcad simulointiohjelmistot (Martin J. King on donne erinomainen työ). Ja surelly, 2 "kaiutin pääsee 80Hz alueella (muista suodatin Lähetetty edellä on cutoff taajuus. Sekä 80Hz). Pitää

2 "kaiutin on käytössä joissakin kuulokkeet. Se ei voi tuottaa syvän voimakkaan basson taajuuksilla.

Audioguru: Minusta tämä aihe ei ole oikea paikka keskustella tästä aiheesta. Jos dont't mieltä, että pieni kuljettaja voi käyttää alhaisilla taajuuksilla kunnioitan mielipidettänne. Minulla on kotona MLTWQT kotelo käyttäen 3,5 "kaiuttimet ja olla eri mieltä.

2,5 "tai 3" kaiutin ei pysty tuottamaan 20Hz tarpeeksi virtaa tulla kuulluksi. Ne saattavat tuottaa 150Hz melko hyvin. Sanyo LA4440 amp IC on vanhentunut ja ettei niitä enää.

jos u tehdä sen oikein se toimii. Kaikki riippuu siitä, miten u tehdä plus se tarvitsee vain vähän jännitetulo Minusta on parempi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back