kysymyksiä kaksi Thomas biquad suodatin

L

lily1981216

Guest
Hei kaikki, haluaisin suunnitella kahden Thomas biquad suodatin 1.2MHz rajataajuus.Mutta miten laskea arvon passiivisten komponenttien (R, C)? Ja muuten, jotka ovat kaksi lehdistä suodattimet?
LC Thomas, Biquad: Osa I - Käytännön Design Considerations
Sallén KEY, käytännöllinen tapa suunnitella Rc aktiivisen suodattimen

En voi ladata asiakirjoja, ja jos joku on näitä, auttakaa minua.Suurkiitokset!

Molemmissa asiakirjoissa (Thomas vuodesta 1971, Sallén / Key 1955) ovat melko vanhoja, mutta perusteella klassisen RC-suodattimen rakenteita.Näin ollen niiden sisältö näkyy useita kirjoja suodattimen suunnittelu ja, ehkä, sinun ei tarvitse alkuperäistä julkaisuja.

Koskeva veto-Thomas rakenne katso oheinen pdf-arkki.
Mutta muista, että napa taajuudella 1,2 MHz tarvitaan vahvistimet, jotka ovat yhtenäisyyttä voitto nopeus on vähintään 100 MHz.Nämä integraattori topologiat ovat melko suszeptible (herkkä) ja loistaudit FPC vaiheen muutokset.
Terveisin ja onnea.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Selitys on pdf-paperi: Ao on alipäästö voitto ja Am on kaistanpäästö midband hyötyä.

Voisit ladata suodatin ratkaisu (verision 10,0), se voi laskea passiiviset komponentit parametrit sinulle!

Onnea!

LvV kirjoitti:

Molemmissa asiakirjoissa (Thomas vuodesta 1971, Sallén / Key 1955) ovat melko vanhoja, mutta perusteella klassisen RC-suodattimen rakenteita.
Näin ollen niiden sisältö näkyy useita kirjoja suodattimen suunnittelu ja, ehkä, sinun ei tarvitse alkuperäistä julkaisuja.Koskeva veto-Thomas rakenne katso oheinen pdf-arkki.

Mutta muista, että napa taajuudella 1,2 MHz tarvitaan vahvistimet, jotka ovat yhtenäisyyttä voitto nopeus on vähintään 100 MHz.
Nämä integraattori topologiat ovat melko suszeptible (herkkä) ja loistaudit FPC vaiheen muutokset.

Terveisin ja onnea.

lily1981216 kirjoitti:.................
Onko WP on kirjassa keskiarvo sulku frequncy?

Ja jos käytän erilaisen rakenteen suunnitteluun vedon-Thomas suodatin, jos arvot passiivisia komponentteja voidaan muuttaa?
Kiitos vielä kerran!

LvV, olen suuresti aprecciate kaikki vastaat!Se on aika hyvä!Kiitos!
En valita rakennetta, koska haluan suunnitella taajuus tunned suodattimen.Ja olen nähnyt joitakin papereita noin taajuus viritetyn suodattimen valitsemalla vedon-Thomas suodattimen ja ottaa käyttöön rakenne taajuus voidaan virittää vain muuttamalla korkki arvoa.Itse asiassa, en tiedä muuta rakenteita, jotka soveltuvat paremmin taajuus viritetyn suodattimen suurin rajataajuus edellä 1MHz.

Minä toinen mengcy ehdotus: Lataa FilterFree alkaen nuhertz.com, ja annamme teille osan arvot vedon-Thomas piiri tarpeidesi mukaan.Valitse Butterworth, täytäntöönpano "aktiivisen" ja "Thomas 1" tai "Thomas 2" rakenteeseen.

lily1981216 kirjoitti:En valita rakennetta, koska haluan suunnitella taajuus tunned suodattimen.
Ja olen nähnyt joitakin papereita noin taajuus viritetyn suodattimen valitsemalla vedon-Thomas suodattimen ja ottaa käyttöön rakenne taajuus voidaan virittää vain muuttamalla korkki arvoa.
Itse asiassa, en tiedä muuta rakenteita, jotka soveltuvat paremmin taajuus viritetyn suodattimen suurin rajataajuus edellä 1MHz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back